Voormalig lid 19046
Wandelaar
Als je gewoon een wandeltelefoon hebt is dit helemaal geen probleem.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn tradition with the holiday spirit!De feestdagen komen er weer aan dus mensen hebben weer meer vrije tijd om te gaan afpersen.
De feestdagen komen er weer aan dus mensen hebben weer meer vrije tijd om te gaan afpersen.
Loopt allemaal wel los veel blablaAls je gewoon een wandeltelefoon hebt is dit helemaal geen probleem.
Ik las... Heb je gewoon een wandtelefoon...Als je gewoon een wandeltelefoon hebt is dit helemaal geen probleem.
NOOIT JE EIGEN NAAM GEBRUIKEN + NOOIT EEN FOTO DELEN + NOOIT VIDEO CALL DOEN + NOOIT VOORUIT BETALEN + ALTIJD VPN GEBRUIKEN + ALTIJD PREPAID SIM GEBRUIKEN = NOOIT GEZEIK.Ook eens gehad. Althans meerdere keren dezelfde persoon.
Gewoon blokkeren en verder gaan met je dagelijkse kost. Ze bluffen.
Ik heb van één persoon, met vier verschillende nummers, diverse berichten gekregen.
"Ik ga exposen als niet betaald" - "Ik zet alles op social media" - "er zijn foto's gemaakt tijdens de date" etc. etc. etc.
Bij mij was het dus wél tot een afspraak gekomen. Date was ook niet noemenswaardig en had ik al een vreemd gevoel bij, er was ook nog een Marokkaanse jongen in de woning. Ik weet dus wél waar de afperser woont.
Ik weet dat de DVP's meelezen. Dus ik ga geen namen noemen voordat ik weer nieuwe berichtjes krijg. In iedergeval een NL-sprekende shemale uit Amsterdam. Deze is nog steeds actief.
Wees in iedergeval ALTIJD terughoudend in wat je deelt. Zorg dat wat je deelt ALTIJD onherkenbaar is. Dus zorg ook dat de achtergrond van de foto niet makkelijk herkenbaar is.
Kleine tip van flip:
Als je een selfie deelt, deel er eentje die op jouw socialmedia staat. Dan kun je je altijd beroepen op het feit dat die foto op socialmedia staat en wellicht dat iemand die heeft gebruikt.
Sterker nog ... mijn 2de sim zit er niet eens meer in. Puur whatsapp installeren en voila.Ik heb een phone met dubbel simkaart...sim 1 is abbonement..sim 2 prepaid..sim 1 is prive sim 2 voor daten. Wil ik niet gestoord worden op sim 2 dan zet ik die uit . Reuze makkelijk en je heb maar 1 phone nodig en bent eventueel altijd bereikbaar.. dus je hebt ook 2 whatsapp erop
In deze discussie is dat een vrij nutteloze reactie die enkel dient om vanuit jezelf even te zeggen dat je een vaste dame hebt die je, joepie, morgen weer gaat bezoeken. Zo knap van jou seg.Nog nooit probleem gehad, maar ja steeds vaste Dame en kennen mekaar door en door. Morgen weer bezoekje brengen met geschenkje tenslotte komen de feestdagen eraan.
Ik denk dat hij probeert te zeggen dat als je een vaste dame hebt je zulke taferelen niet meemaakt.In deze discussie is dat een vrij nutteloze reactie die enkel dient om vanuit jezelf even te zeggen dat je een vaste dame hebt die je, joepie, morgen weer gaat bezoeken. Zo knap van jou seg.
Is je capslock naar de sodemieterij?NOOIT JE EIGEN NAAM GEBRUIKEN + NOOIT EEN FOTO DELEN + NOOIT VIDEO CALL DOEN + NOOIT VOORUIT BETALEN + ALTIJD VPN GEBRUIKEN + ALTIJD PREPAID SIM GEBRUIKEN = NOOIT GEZEIK.
Kan ook gewoon een relatie hebben en niet dames betalen voor sex.Ik denk dat hij probeert te zeggen dat als je een vaste dame hebt je zulke taferelen niet meemaakt.
Foto delen kan prima net als video bellen.NOOIT JE EIGEN NAAM GEBRUIKEN + NOOIT EEN FOTO DELEN + NOOIT VIDEO CALL DOEN + NOOIT VOORUIT BETALEN + ALTIJD VPN GEBRUIKEN + ALTIJD PREPAID SIM GEBRUIKEN = NOOIT GEZEIK.
Foto delen kan prima net als video bellen.
Vpn nog nooit gebruikt. En een paar dames weten mijn naam.
In al die jaren 1 keer een bontkraagje op de wandel telefoon gehad.
Het gaat goed, tot het fout gaat. Uiteraard is 't aan een ieder om zelf te bepalen hoeveel veiligheidsmaatregelen hij wil nemen. Ik ga zelf voor maximaal, better safe than sorry.Dat is wat kort door de bocht natuurlijk .
Het kan misschien prima als je niet zo kwetsbaar (of bang) bent voor afpersing (niet getrouwd, geen functie waarin betaalde seks onacceptabel is) , en waarschijnlijk heb je ook een goede neus voor "echte" advertenties
Sommigen hier zijn wel kwetsbaar als ze betrapt en ge-out zouden worden, en hebben waarschijnlijk ook nog niet geleerd om verdachte advertenties te herkennen. Als ze dan ook nog een voorkeur hebben voor het soort aanbod waarin het risico op "nep" extra hoog is - dan loopt het een stuk harder met afpers appjes .
Kiana zou mij nogal kunnen chanteren....Foto delen kan prima net als video bellen.
Vpn nog nooit gebruikt. En een paar dames weten mijn naam.
In al die jaren 1 keer een bontkraagje op de wandel telefoon gehad.
Dit zegt ook iedereen over internetveiligheid in 't algemeen. Ook al is de kans dat JOU iets overkomt misschien klein, je wilt echt niet weten hoeveel fraude / oplichting / hacks / etc. er zijn.Jongen de kans op serieus afgeperst te worden is natuurlijk klein.
9/10 zijn gastjes die dreigen per app en feitelijk nix weten. Gezond verstand gebruiken scheelt al enorm veel ?
Of bezoek een vertrouwde raambuurt.. En als je klaar bent met SJ en K, ga dan naar een leuke DVP die bij een privéhuis werkt.
Ben ik het niet mee eens, dames worden veelal benaderd voor zoveel nummers een x bedrag.Er zijn behoorlijk wat sekswerkers die aan het witte spul zitten en omdat ze in aanraking komen met dealers zijn ze makkelijk beïnvloedbaar voor oplichting.
Precies, veel minder gedoe dan privé ontvangst. Gewoon kijken, kiezen en knallen.Of bezoek een vertrouwde raambuurt.