Nog niet, is hier een centrale plek voor?
Wie heeft gebeld | Wilt u een onbekend nummer zoeken?
De telefoongids – mobiele telefoons en vaste telefoonlijnen.
www.wieheeftgebeld.nl
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNog niet, is hier een centrale plek voor?
Een kameraad van mij was ooit bij twee dames geweest (triootje), achteraf hebben ze hem gecontacteerd dat ze zijn nummerplaat hadden genoteerd en ze hem zouden vinden. De slimmerik is gaan betalen.Vorige week via de app bij 4 verschillende dames van Kinky in Amsterdam gevraagd naar beschikbaarheid wat bij één tot een fijne afspraak geleid had, een dag later ontving ik een aantal berichten van een voor mij onbekend nummer met daarin de boodschap dat ik maar zo snel mogelijk moest betalen anders zou diegene al mijn gegevens openbaar maken en de chats ergens publiceren etc, etc, en daarbij veel worden zoals, jij gaat hiervoor boeten , dit ga je voelen, ik maak je kapot etc, etc.
Vreemd genoeg heb ik alleen aan de 4 dames gevraagd waar zij ontvangen en of zij beschikbaar waren die avond.
Bericht beantwoord met "begrijp niet waar dit over gaat" en geblokkeerd.
Nu wel beetje angstig om weer wat af te spreken..
"En wat is mijn nummerplaat dan, lieverd?"Een kameraad van mij was ooit bij twee dames geweest (triootje), achteraf hebben ze hem gecontacteerd dat ze zijn nummerplaat hadden genoteerd en ze hem zouden vinden. De slimmerik is gaan betalen.
Ik zet mijn auto nooit in de betreffende straat maar altijd in een andere straat op een plek die niet zichtbaar is vanaf de locatie van de dame. Gaat haar niks aan in wat voor auto ik rijd en kan dit soort ellende (voor zover realistisch) voorkomen.Een kameraad van mij was ooit bij twee dames geweest (triootje), achteraf hebben ze hem gecontacteerd dat ze zijn nummerplaat hadden genoteerd en ze hem zouden vinden. De slimmerik is gaan betalen.
Nog niet, is hier een centrale plek voor?
Ik was ooit lang geleden in het Schipperskwartier, stond geparkeerd (toen nog mogelijk) aan kaaien van het Willemdok (heeft zelfs een grapjas mijn autoradio gestolen)... Op de terugweg naar de wagen en toen ik het Van Schoonbekeplein doorliep, werd ik aangesproken door een onguur figuur die mij vroeg of ik met een bepaald meisje naar boven was geweest (wees ze ze aan)... ik zei dat hij kon oprotten... Een week later weer diezelfde kuttekop met dezelfde vraag... Spreek wel over midden jaren '90. Vermoedelijk trachtte deze mij wat zwijggeld af te troggelen.Ik zet mijn auto nooit in de betreffende straat maar altijd in een andere straat op een plek die niet zichtbaar is vanaf de locatie van de dame. Gaat haar niks aan in wat voor auto ik rijd en kan dit soort ellende (voor zover realistisch) voorkomen.
Opvolger van wieheeftgebeld.nl is overigens callinsider.nlDan daar het nummer invoeren en melden wat je te melden hebt.Wie heeft gebeld | Wilt u een onbekend nummer zoeken?
De telefoongids – mobiele telefoons en vaste telefoonlijnen.www.wieheeftgebeld.nl
Welke geeft de beste dekking?Opvolger van wieheeftgebeld.nl is overigens callinsider.nl
Ja hallo zeg, waar kan ik mijn uren declareren?Zou het op allebei doen...
Ja hallo zeg, waar kan ik mijn uren declareren?
En is het ook aftrekbaar?Ligt eraan, met of zonder BTW
Hahahaa. Wat hij wil, maar niet door mij.En is het ook aftrekbaar?
Zou er ook maar eentje zijn die de oproep beantwoordt?De nummers zijn bekend, bel ze dan ...
Gewoon zonder nummerherkenning terugbellen, ze nemen vooral in de avonden op.Zou er ook maar eentje zijn die de oproep beantwoordt?
Kan je gemakkelijk aan en uit zetten op je telefoon. Bij de dames bel ik gewoon met aan.Het valt nog mee dat er opgenomen wordt bij bellen zonder nummerherkenning. Bij veel adverterende dames staat de mededeling dat ze zulke oproepen niet beantwoorden.
De kliklijnen, toch een van de dingen waar Nederland echt groot in isDat is een trucje dat door meer mensen uitgehaald wordt. Als je een hekel hebt aan iemand in je omgeving, bel je met "misdaad anoniem". (wat overigens niet zo anoniem is als men ons wil doen geloven)
Ik heb soms het idee dat sinds die lockdowns de frustratie bij mensen zo hoog is dat dat leidt tot agressie in het verkeer. Het is soms schrikbarendDat zeker, al mag er, wat mij betreft, wel eentje komen aangaande verkeersmisdragingen.
Het aantal malloten op de weg lijkt alleen maar toe te nemen.
We dwalen af, maar het klopt wel wat je schrijft.Ik heb soms het idee dat sinds die lockdowns de frustratie bij mensen zo hoog is dat dat leidt tot agressie in het verkeer. Het is soms schrikbarend