Ik heb lang nagedacht of ik aan jouw bericht aandacht wou besteden, maar heb besloten dat nu - eenmalig - te doen:
Ik heb bij beide dames NIET geschreven dat ik bij hen in het mondje klaar mocht komen, dus waar jij het over hebt is mij volstrekt onduidelijk. Als het anders is, citeer dan mijn woorden in mijn berichten, maar dat kun je niet, want het staat er niet.
Verder ga ik je blokkeren, want de wijze waarop jij beschuldigt, daar wens ik niks mee te maken hebben.
Hetgeen misleidend is, zijn de preken van Preach. Jammer dat je dat niet hebt gezien, maar kennelijk ben je verblind door wat dan ook en loop je als een kip zonder kop achter Preach aan.
Want jij bent Beatrice? Want anders kun je deze uitspraak niet doen. Trouwens ook niet als je geen glazen bol hebt waarin je de toekomst kan zien. Jouw bericht hoort volgens mij eerder thuis in de rubriek "verliefd op een DVP".
En ook voor jou geldt dat je misschien een cursus begrijpend lezen moet overwegen in plaats van blind misplaatste kritiek te plaatsen en achter meneer de prediker aan te lopen.
Voor de duidelijkheid herhaal ik: dit is mijn enige reactie op dit onderwerp, verder ga ik geen tijd meer besteden aan dit soort figuren, dus alle vier op "negeren" gezet.