is Beatrice nog aanwezig ? Ik heb haar afgelopen dinsdagavond niet gezien en haar advertentie op kinky is ook weg …
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas woensdag avond aanwezig ,heb haar bezocht .Is op vakantie
Ze ging wel een dezer dagen op vakanti
ze is niet op vakantie, ze is nog steeds aanwezigWas woensdag avond aanwezig ,heb haar bezocht .
Qua looks jammer. Een van de mooiste dames op het plein. Qua service doet ze goed wat ze doet, maar mag ze wel wat meer dingen doenVoor liefhebbers van Beatrice vertrekt ze op dinsdag, maandag is de laatste dag!
Voor vakantie? Of stopt ze helemaal op het plein?Voor liefhebbers van Beatrice vertrekt ze op dinsdag, maandag is de laatste dag!
ze zei vakantieVoor vakantie? Of stopt ze helemaal op het plein?
Na ongeveer 7 weken alweer terug voor vakantie ....ja is mogelijk. Er komen de laatste maanden weinig klandizie op het plein .Voor vakantie? Of stopt ze helemaal op het plein?
Het is volgende maand ook pasen in Roemenië. Na Pasen zal ze wel weer terugkomen.ze zei vakantie
add staat weer online als ze terug is, ze is dus nu thuis.Kan iemand me haar nr dmen? add staat offline...
add staat weer online als ze terug is, ze is dus nu thui
Op Kinky geen add van Beatrice die op 15r zit. Deze ander dame is zei niet.add staat weer online als ze terug is, ze is dus nu thuis.
Was nog vroegVolgens mij wil hij juist zeggen dat ze nog thuis is en de ad met haar nummer vanzelf online komt als ze weer aan het werk is.
Je ziet er niets vanIk was bij haar en ik zag haar strap on tering dat zag er uitdagend uit. Iemand ervaring met haar en de strap on?
Duidelijk te zien dat n gebruikertje is met haar 30kg
Dat vraag ik me ook af! Zag haar afgelopen zaterdag niet maar kan ook bezet zijn...Weet iemand of ze alweer terug is.
Beatrice is op vakantie sinds afgelopen woensdag.Dat vraag ik me ook af! Zag haar afgelopen zaterdag niet maar kan ook bezet zijn...
Ik laat me wel eens klaarpijpen door haar dat is hemels. Zo jammer dat geen pzc mogelijk is zonde!
Augustus komt ze terugWeet iemand of ze alweer terug is.