Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lang geleden eenmaal bare gegaan met een chinese. Was eigenlijk gastvrouw in de club, maar sporadisch ging ze weleens met een klant naar de kamer. Altijd op haar initiatief, je moest er niet naar vragen.

Ik trof het dus die avond en blijkbaar was ze echt geil. Op de kamer wild tongzoenend rukten we elkaar de kleren van het lijf, belandden op bed (ook ff wassen van de geslachtsdelen en de handen werd overgeslagen) waar ik een van de meest lekkere ervaringen met een dvp ooit heb gehad. De volken spatten ervan af, alleen sex en klaarkomen was belangrijk voor allebei.

Totaal uitgewoond en bekaf na een gruwelijke bare sessie.

Laatste keer was met Adda, een dame die in Groningen ontving.
Hele mooie Roemeense dame, ontving ook samen met een vriendin en deden beide zonder cd.
Wel een hoge prijs, maar kies daar ook wel bewust voor.

Daar komen toch minder klanten zc, dus het risico is dan ook iets lager dan een vercrackte waar Jan en alleman voor 50 zc in gaat.

Adda was wel een bewuste keuze. Ik dacht als het toch fout gaat, dan wel van een bloedmooi exemplaar. Voor de rest van je leven aan de pillen door een vercrackte vergeef ik mezelf nooit :p

Laatste keer was met Adda, een dame die in Groningen ontving.
Hele mooie Roemeense dame, ontving ook samen met een vriendin en deden beide zonder cd.
Wel een hoge prijs, maar kies daar ook wel bewust voor.

Daar komen toch minder klanten zc, dus het risico is dan ook iets lager dan een vercrackte waar Jan en alleman voor 50 zc in gaat.

Adda was wel een bewuste keuze. Ik dacht als het toch fout gaat, dan wel van een bloedmooi exemplaar. Voor de rest van je leven aan de pillen door een vercrackte vergeef ik mezelf nooit :p
En....Heb je een aandenken gekregen van Adda? Zodat je haar niet meer vergeet, de rest van je leven?

Zolang je vrijgezel bent hoef je aan niemand verantwoordelijkheid afleggen.
Als klant en dvp akkoord gaan is genoeg.
Ik wordt liever 40-60 en heb genoten van het leven dan 80 in bejaardenhuis en spijt van alles wat ik niet gedaan heb in het leven.

Ik doe dit trouwens niet continue. Normaal gaat er gewoon een cd om. Is weloverwogen keuze geweest om juist voor haar te kiezen.

Terug
Bovenaan Onderaan