WHEM Anna, Rumst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hello
al paar keer langs geweest bij Anna voor heerlijke tantra massage. Zij verandert soms van adres maar is steeds beschikbaar. Zij ziet er heel goed uit belgische blondine beetje kleinee dan verwacht. Maar haar tantra is heerlijk zij weet zo goed te spelen met de penis en explosie uit te stellen oooh
Haar borsten zijn heerlijk gerond en mmoi om haar bezig te zien. Als je haar goed behandeld zal je echt goed verzorgen. Geen sexueel intiem contact maar zeker de moeit waard.

Jerry

Ik heb haar vandaag bezocht. Mijn favoriete DVP is helaas niet meer te bezoeken op woensdag.
Anna is een zeer mooie jongedame met heerlijk zachte handen. De rest van haar lichaam, zo merkte ik toen ik haar masseerde, is ook zacht en ze heeft een heel mooi gezichtje. Je kunt haar vanuit bed via de spiegel ernaast bekijken. De massage is 4 sterren, maar ze weet de spanning heel goed op te bouwen en voelt goed aan wanneer je even moet stoppen.
Al met al was het een erg fijne ervaring.
Ik geef toch de voorkeur aan GFE, PZC en CIM, dus of er een volgende keer komt weet ik nog niet.

Terug
Bovenaan Onderaan