Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Elke week komen er 5000 hiv-infecties onder jonge vrouwen (15-24 jaar) bij.

Het risico op hiv is twee keer zo groot voor ongeschoolde meisjes vergeleken met meisjes die naar school gaan.

Voor veel meisjes die geen of weinig onderwijs krijgen is het moeilijk om info over hiv te vinden. Zij hebben minder kans op goed betalend werk en zijn afhankelijk van mannen om te overleven.

Dat maakt hen kwetsbaarder voor hiv.

Maar we hoeven elkaar gelukkig niet te overtuigen in een vrij land.

Laatst bewerkt:
Elke week komen er 5000 hiv-infecties onder jonge vrouwen (15-24 jaar) bij.

Het risico op hiv is twee keer zo groot voor ongeschoolde meisjes vergeleken met meisjes die naar school gaan.

Voor veel meisjes die geen of weinig onderwijs krijgen is het moeilijk om info over hiv te vinden. Zij hebben minder kans op goed betalend werk en zijn afhankelijk van mannen om te overleven.

Dat maakt hen kwetsbaarder voor hiv.
Maar elk filmpje op Tik-Tok hebben ze gezien.

Ooit 1x aangedurfd, was met een jonge latina die met een oudere belg getrouwd was. Zij boden zeer sporadisch tegen betaling de mogelijkheid aan (enkel de dame weliswaar, meneer kwam niet tot in de slaapkamer) en deden dit met een zeer select publiek. Zij vonden dit spannend en wouden zo wat bijverdienen. Weet niet of ik het opnieuw zou doen en met zomaar eender welke DVP, maar destijds heeft het zeker en vast de moeite geloond. Ze stond echt geil en je mocht er eigenlijk alles mee doen, behalve anaal, dus dat heb ik dan ook gedaan. Nooit spijt van gehad.

Ik doe het graag, niets lekkerder dan zonder (nu ik al tijdje single ben), maar gebeurt natuurlijk vrijwel nooit. Drie keer dit jaar: een echt nympho in Antwerpen die zie "you can choose with or without condom", dat kon ik niet laten. Een gescheurd condoom in Antwerpen, had ik pas na een tijdje door (dacht wel opeen "voelt echt lekker dit kutje"). En in Bangkok, het condoom was zo klein dat ik vroeg kan het niet zonder, en dat mocht.

Ik doe het graag, niets lekkerder dan zonder (nu ik al tijdje single ben), maar gebeurt natuurlijk vrijwel nooit. Drie keer dit jaar: een echt nympho in Antwerpen die zie "you can choose with or without condom", dat kon ik niet laten. Een gescheurd condoom in Antwerpen, had ik pas na een tijdje door (dacht wel opeen "voelt echt lekker dit kutje"). En in Bangkok, het condoom was zo klein dat ik vroeg kan het niet zonder, en dat mocht.
Bare in Bangkok. Klinkt als Russisch roulette . . .

Bij een dvp altijd met condoom, ik hou de bare seks wel voor als ik weer een relatie heb. Komt bij dat ik nog jong ben en geen risico's wil lopen om mijn toekomst te verspelen.
Al is het soms wel moeilijk, zeker als ze het zelf voorstellen. Mij lukt het om te weerstaan maar ik snap best dat dat niet bij alle mannen zo is 😅

Bij een dvp altijd met condoom, ik hou de bare seks wel voor als ik weer een relatie heb. Komt bij dat ik nog jong ben en geen risico's wil lopen om mijn toekomst te verspelen.
Al is het soms wel moeilijk, zeker als ze het zelf voorstellen. Mij lukt het om te weerstaan maar ik snap best dat dat niet bij alle mannen zo is 😅
Soms spreekt de jonge heer daar beneden.
Ik zou persoonlijk ook niet voor bare met een dame kiezen behalve in een relatie.

Meer veiligheid voor beide op dat moment

Terug
Bovenaan Onderaan