Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had eerder een keer wel toegestemd toen de dame zei: zal ik je pijpen, mag je in mijn mond klaarkomen. Toen verloor mijn verstand het en stemde ik in. Wel een paar weken een pijnlijk lid gehad daarna. Daarna ben ik voorzichtiger geworden.
Hoezo? Pijnlijk?
Niks lekkerder dan een heerlijke pijpbeurt... en dan in haar mond klaarkomen!

Genoeg dames die bare seks aanbieden en hun vaste klanten wijs maken dat ze bare seks niet met andere klanten doen behalve met hun. Ik kan je vertellen dat als een dvp het met jou doet dat het bijna zeker Is dat andere mannen ook bare bij haar naar binnen gaan.
seth meyers GIF by Late Night with Seth Meyers

Ik heb het idee, en is ook al eerder geopperd elders hier op de site, dat dames het aanbieden vanuit een concurrentiepositie. Oftewel wanneer ze (denken) iets te compenseren hebben bieden ze bare (openlijk) aan.

Aangezien mijn grote liefde als middelbare man naar oudere dames gaat, spreek ik daar het meeste mee af. Nu ken ik twee dames (50+ en 60+) meer dan een jaar en reken ik hen tot mijn vaste DVP's. Zij boden beiden bij de tweede date aan om bare te gaan. Bij beiden ging ik gelijk overstag en sindsdien komen er geen condooms tevoorschijn 😊

Ik heb het niet op de vrouw af gevraagd, maar ik weet bijna zeker dat ze mij als klant waarderen en mij graag als hun klandizie kunnen blijven rekenen. Ik ben geen Adonis, maar altijd fris & fruitig, attent, open en geef ook graag iets terug in het spel. Het aanbieden van bare is naar mijn idee dus een manier om mij aan hen te binden (naast uiteraard een zeer goede service 😎) en daarmee iets onderscheidends aan te bieden.

Denk ik dat ik de enige ben, bij wie zij het aanbieden? Nee. Maar ik laat me veelvuldig testen en ben mij bewust van de risico's. Van de oudste van de twee DVP's weet ik dat ze maar beperkt kan ontvangen en niet meer adverteert, omdat ze een vaste kleine kring van klanten heeft. En nee, ik weet niet wie die klanten nog meer bezoeken en dat weten zij ook niet van mij, laat staan of we het met andere DVP's het wel veilig doen.

Wat een bangmakerij zeg. Bij het oversteken van een een drukke weg loop je al meer risico om dood te gaan.
Precies dat …we doen denk ik dagelijks statistisch gevaarlijker dingen dan bare sex en dvp's zijn voorzichtiger en beter voorbereid dan die ene one night stand zonder ervaring waar je het zonder mee hebt gedaan . Er zijn ook een paar gewone observaties waarmee je veel ellende kan besparen.
Hiv is ook allang bekend niet gewoon te vangen als één virus en that's it …het is een geheel : een syndroom tesamen met een zwak immuunsysteem!
En dan heb je ook nog Prep!
Ik heb één a 2 x per maand sex zonder, met dezelfde sexwerkster en als ik nu op mijn leeftijd nog iets krijg dan liever dat dan één of andere ongeneesbare kanker. En ik doe het ook met niemand anders zodat ik een eventuele besmetting niet doorgeef en zij zweert hetzelfde en ik geloof haar . Af en toe moet je ook vertrouwen kunnen opbrengen , zelfs voor een dvp anders is het leven een hel!

Ik heb het idee, en is ook al eerder geopperd elders hier op de site, dat dames het aanbieden vanuit een concurrentiepositie. Oftewel wanneer ze (denken) iets te compenseren hebben bieden ze bare (openlijk) aan.
Het heeft met geld te maken door bare aan te bieden kunnen ze meer vragen vaak 50 euro extra. Bare seks aanbieden zorgt ook voor meer klanten want veel klanten zijn opzoek naar bare seks..

Bare sex? Heerlijk. Maar dan alleen met vrouwen die ik goed ken; mevrouw Celliers uiteraard en N., de vrouw van onze partnerruil-vrienden (waarbij mevrouw Celliers ook bare doet met Stefan).

Bij onbekenden (m'n ladyboy-bezoekjes), trio's of bezoek aan parenclubs altijd met. Helaas, maar noodzakelijk

Wat me nog het meest verbaasd is het aantal bare gangbangs die in België wekelijks georganiseerd worden. En dat gaat de laatste tijd echt in stijgende lijn. Elke club heeft wel een dergelijk evenement.
Ik bedoel, op een keer heb je toch gewoon prijs?
Je ziet ook de dames die aangeboden worden regelmatig uitvallen voor enkele weken. Dan weet je toch genoeg?
Wat baat een HIV of Syfilis test? Er zijn nog tientallen andere soa's.

Bare sex nooit, altijd met een rubbertje. Ik neem altijd zelf de condooms mee, je weet nooit welke die meid er omheen schuift. Sommige hebben van die goedkope die je een week later nog steeds ruikt aan je smikkel, hoeveel je ook schrobt.

Heb altijd durex nude. Topcondoom, het condoom waarvan je tijdens en achteraf het minste merkt , maar ook niet 100% feilloos.
Laatst een heerlijke meid in de achterdeur aan het neuken…ging er lekker wild aan toe, die meid was echt een liefhebber. Ik dacht het jasje volgespoten te hebben, maar toen ik hem eruit haalde, droop er een flinke lading zaad uit dat gaatje. En kleine DB stak met zijn koppie buiten het rubbertje uit, de deugniet.

Toen heb ik toch wel even een paar weken in angst gezeten terwijl ik de uitgebreide SOA test afwachtte….

Bare sex nooit, altijd met een rubbertje. Ik neem altijd zelf de condooms mee, je weet nooit welke die meid er omheen schuift. Sommige hebben van die goedkope die je een week later nog steeds ruikt aan je smikkel, hoeveel je ook schrobt.

Heb altijd durex nude. Topcondoom, het condoom waarvan je tijdens en achteraf het minste merkt , maar ook niet 100% feilloos.
Laatst een heerlijke meid in de achterdeur aan het neuken…ging er lekker wild aan toe, die meid was echt een liefhebber. Ik dacht het jasje volgespoten te hebben, maar toen ik hem eruit haalde, droop er een flinke lading zaad uit dat gaatje. En kleine DB stak met zijn koppie buiten het rubbertje uit, de deugniet.

Toen heb ik toch wel even een paar weken in angst gezeten terwijl ik de uitgebreide SOA test afwachtte….
Volgens mij heeft direct hierna testen geen zin. Hiv is pas na een tijdje te detecteren met een test.

Terug
Bovenaan Onderaan