Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iedereen durft bare dat is het niet maar of het verstandig is om bare te neuken met dames die het met jan en alleman doen is een tweede. De kans is namelijk heel groot dat deze dames met soa's rondlopen. Persoonlijk mag de politie van mij deze dames hard aanpakken en het land uitgooien, ze brengen alleen maar ziektes met zich mee en zijn een gevaar voor de samenleving.
Als je de volgende keer een griep of verkoudheid heb dan mogen ze uw ook buitengooien !de kans dat je mensen gaat besmetten is ook zeer groot

Interessante topic, ik merk steeds vaker dat dames bare of neuken zonder condoom aanbieden in hun advertenties. Meestal vermijd ik deze dames door de voorgenoemde redenen. Ook in de straten wordt dit aangeboden. De dames die het aanbieden zijn er vrij nuchter over.

Het is mij al vaker aangeboden en zelfs in de heetst van de strijd bijna gebeurd. Een dame trok zelf het condoom af deed. Ik schrok hier van en heb me toen maar afgetrokken en over haar heen gekomen. Dit was bij een dames waar ik vaker bij langs kwam. In mijn achterhoofd houd ik er altijd rekening mee dat ik niet de enige ben die vaker bij haar langs komt en waarschijnlijk dit met meer mannen doet.

Het is me wel een paar keer perongelijk overkomen. Condoom gescheurd tijdens het neuken en toen in de dame klaar gekomen. Dit was puur een ongeluk en hadden het allebei niet gemerkt.

Conclusie ik zou het zelf niet gauw doen en vooral niet extra voor betalen.

Iedereen durft bare dat is het niet maar of het verstandig is om bare te neuken met dames die het met jan en alleman doen is een tweede. De kans is namelijk heel groot dat deze dames met soa's rondlopen. Persoonlijk mag de politie van mij deze dames hard aanpakken en het land uitgooien, ze brengen alleen maar ziektes met zich mee en zijn een gevaar voor de samenleving.
Is dat niet het principe van de gemiddelde DVP, het met jan en alleman doen?! Dus alle DVP's het land uit? Kan dit forum ook opgeheven worden...

Mijn punt is duidelijk, met jan en alleman bare is iets heel anders dan met condoom neuken die twee kun je niet met elkaar vergelijken.
Het was mij niet direct duidelijk dat je 'met jan en alleman bare' bedoelde. Ik dacht dat je met 'dames die het met jan en alleman doen' bedoelde in het algemeen, dus ook dames die met condoom doen.

Zo is het. Ik ga er niet speciaal op zoek en probeer het te vermijden. Maar als het dan een keer onverwachts wordt aangeboden of het gebeurd gewoon, ga dan nog maar eens nee zeggen. Op zo'n moment laten mijn principes me toch wel in de steek.
Gelukkig, of helaas, gebeurd dit bijna nooit.
Precies hetzelfde hier. Ben er niet naar op zoek. Maar is me wel een keer overkomen bij een fwb. Toen kende ik haar nog niet zo goed. Ze stopte hem er zo in. Zeg dan nog maar eens nee. Die keren daarna ook met haar onbeschermde sex gehad. Wel heerlijk.

Mocht wel niet in haar komen. Ook niet gedaan natuurlijk. Maar je wordt dan toch een beetje bang dat zo'n dame zwanger kan raken. Is allemaal niet gebeurt. Ook nooit ergens last van gekregen. Daarna is het contact verwaterd. Dus op het moment doe ik het niet meer en ben ik er ook niet naar op zoek.

Maar zeg op een moment supreme maar eens nee. Dan denkt je brein toch heel anders. Alles is met risico. Maar je hoeft het niet continue op te zoeken is mijn motto. Maar als het een keer gebeurt, ja dat kan.

Reeds een paar malen aangeboden gekregen, maar nooit op ingegaan. Deze dames heb ik nadien ook niet meer bezocht.
Niettegenstaande dat ik het bij 1 of 2 dames waar ik een hele goede band mee had, wel zou gedaan hebben.
Ik zeg gedaan, aangezien ze beiden al een hele tijd van het toneel verdwenen zijn.

Het is niet een kwestie van durven, maar meer het feit of het verstandig is of niet.
In de basis zou ik het met een dvp zeker niet doen.
Twee keer wel overkomen, waarbij een keer door een gescheurd condoom. De andere keer was denk ik een jaar of 5 geleden bij een dame die maximaal 1 date per week deed. Ze was vergeten te zeggen dat ik een condoom moest regelen en had dus niets bij zich. Gezien het beperkte risico toen in een geile bui haar zonder geneukt.

1 keer gebeurd bij een DVP. Ze stond geiler dan mijzelf. Ze wilde hem ZC voelen. Cum op lichaam. Daaarna niet meer gebeurd. Toen ik het haar vroeg, zei ze dat als ik een attest kan tonen waarmee ik clean ben, ze wel zonder condoom wil. Zij test zich elke 3 maanden. Ik doe jaarlijks een SOA test bij mijn bloedonderzoek. Misschien staat het daar wel op en volstaat dat.
Ik ben niet op zoek naar bare en als het mij aangeboden wordt, ga ik ervan uit dat dit goed idee is. Dat is misschien een risico teveel...

1 keer gebeurd bij een DVP. Ze stond geiler dan mijzelf. Ze wilde hem ZC voelen. Cum op lichaam. Daaarna niet meer gebeurd.
Nu... ook al meermaals meegemaakt hoor... dat zij gaat van "Ik wil je in me voelen"! "I want to feel your cock"! Wel... mét condoom voelt zij die harde pik net zo goed hoor!

En... daarna over haar borsten spuiten? Ja! Gewoon condoom af... en gaan!
100% actie! Daar hoeft dus écht geen 'bare' aan te pas komen!

Ik heb voor deze avond weer een nieuw jong pareltje ontdekt en afgesproken.

Amateur meisje wil gaan sparen voor autorijles...dus dat gaan we regelen.
Je hebt concurrentie:

Zoveel mensen hier denken dat "vaste" dame het soort van goed maakt, er hoeft maar 1 niet-vaste heer in te gaan en je bent de lul.
Te veel risico voor mij persoonlijk. Ik mijd zelfs dames die het aanbieden.
Genoeg dames die bare seks aanbieden en hun vaste klanten wijs maken dat ze bare seks niet met andere klanten doen behalve met hun. Ik kan je vertellen dat als een dvp het met jou doet dat het bijna zeker Is dat andere mannen ook bare bij haar naar binnen gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan