Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oussie

Newbie
24
13/12/24
28
We weten allemaal dat sex zonder condoom het aller lekkerst is…

Maar toch lijkt het mij een super eng idee om sex te hebben zonder condoom met een dvp.
Juist omdat ze meer seksueel actief zijn met verschillende mannen.

Ik heb wel eens gehad dat de klik tijdens de date zo goed was dat ze zelf aanbood om het zonder te doen.. toen moest ik toch even twijfelen en toch een condoom gebruikt.

Durf jij het? Zijn er mannen die er bewust voor kiezen om het bare te doen?

We weten allemaal dat sex zonder condoom het aller lekkerst is…

Maar toch lijkt het mij een super eng idee om sex te hebben zonder condoom met een dvp.
Juist omdat ze meer seksueel actief zijn met verschillende mannen.

Ik heb wel eens gehad dat de klik tijdens de date zo goed was dat ze zelf aanbood om het zonder te doen.. toen moest ik toch even twijfelen en toch een condoom gebruikt.

Durf jij het? Zijn er mannen die er bewust voor kiezen om het bare te doen?

Hoeveel % van de dames zou dit als "cadeau" aanbieden denk U ??

Ik doe het met eentje, mijn vaste priveontvangst dame waar ik elke maand kom. Ze bood het een keer aan toen mijn pik niet meewerkte en steeds kromp in het condoom. Bij haar durf ik het aan, omdat ik weet dat ze bijna nooit afspreekt en naast mij een heel klein groepje vaste klanten heeft. En omdat haar hygiene perfect is en ik weet dat ze zich regelmatig laat testen. Ze vraagt er extra voor, maar ze is elke euro dubbel en dwars waard.

En omdat haar hygiene perfect
Ik snap wat je wilt zeggen ,maar dat heeft er totaal geen invloed op..ze kan nog zo verzorgd zijn..1 keer een bare lul erin waar een hoop zieke dik koppen uitkomen kan al genoeg zijn.

Als je dan de volgende bent tussen haar testen door,dan heb je veel kans dat jij ook de ellende aan je champion hebt hangen...

Ik denk dat hier ook al heel veel staat daarover.

Ik snap wat je wilt zeggen ,maar dat heeft er totaal geen invloed op..ze kan nog zo verzorgd zijn..1 keer een bare lul erin waar een hoop zieke dik koppen uitkomen kan al genoeg zijn.

Als je dan de volgende bent tussen haar testen door,dan heb je veel kans dat jij ook de ellende aan je champion hebt hangen...
Ja dat dus … zij kan zich regelmatig laten testen maar je hebt geen idee over haar andere klanten.
Als je het doet laat jezelf dan ook af en toe testen.
De verleiding is groot, been there. Heb ook wel momenten gehad dat ik hem rauw in een meisje haar poes of kontje had kunnen drukken maar het niet heb gedaan, terwijl ik denk alles is op te lossen met een pilletje…

Precies. En het argument ik weet dat ze bijna nooit afspreekt kan je toch niet serieus nemen. Dat iemand het lekkerder vind, prima. Maar recht lullen wat krom is is niet nodig.

Bij de ramen zou ik het zeker niet doen, bij een gevestigde dvp ook niet.

Maar ben bij een date uit geiligheid bare gegaan enkele keren..

Maar ook daar kun je ook in de problemen komen.

Maar als je minimaal 3 x per dag sex hebt is er niemand die nog denkt aan een condoom

Risico loop je altijd.Misschien heb ik altijd veel geluk gehad. Ik heb in al de jaren die ik er bare op zat,pas 1 keer een week met een luier aan gelopen. Snotneuske opgelopen van onder.
Dat komt ook wel weer goed met een paar pillen..

Het grote gevaar is HIV..dan ben je klaar.

Ja het is lekker, daarom heb ik ook graag thuis seks met mijn vrouw.
Maar met een DVP, nooit! Ik vind pzc al eng (twee keer laten doen) of beffen (koortslip opgelopen).

Als je thuis niks hebt, kan ik me voorstellen dat je het met vrouwen die er gezond en hygienisch uitzien, wel bare doet. Het is gewoon superlekker, mits ze een beetje nat is ;).

Ja het is lekker, daarom heb ik ook graag thuis seks met mijn vrouw.
Maar met een DVP, nooit! Ik vind pzc al eng (twee keer laten doen) of beffen (koortslip opgelopen).

Als je thuis niks hebt, kan ik me voorstellen dat je het met vrouwen die er gezond en hygienisch uitzien, wel bare doet. Het is gewoon superlekker, mits ze een beetje nat is ;).
Dat natte ligt ook aan jezelf 😉

Bare sex is heerlijk, maar dan wel met een dame waar ik dan een relatie mee hebt of heel goed ken.. soort van FWB. Echter met een wildvreemde, DVP of wat dan ook never nooit niet.

Vergeet niet, ook in de relaties worden tegenwoordig, genoeg activiteiten buiten de deur gedaan.
Zowel soor mannen als vrouwen !!

Dus als partner loop je ongekend ook risico, als je vrouw / vriendin de spanning buiten de deur zoekt zonder dat jij dat weet.

Maar bij een gevestigde DVP die het miss 10 keer per dag doet. Loopje nu eenmaal veel meer risico.

Daarnaast zijn er genoeg mannen die zich laten pijpen of beffen zonder condoom.

Maar ook als je piemel in de buurt van de vagina komt. Dan kun je al besmet raken, door voorvocht of vaginale vocht.

Dus als je klaarkomt met een condoom in een DVP, of je spuit je kwakje over haar heen in the heat of the moment, dan loopje beide ook risico.

Je spuit je zaad over haar rug en glijdt met je penis nog eventjes geil lang haar lichaam, je klopt het laaatste beetje eruit tegen haar billen aan.

Op dat moment hadje het eigenlijk bijna net zo goed zonder kunnen doen.

Want dan loop je potentieel al gevaar op een SOA.

Vergeet niet, ook in de relaties worden tegenwoordig, genoeg activiteiten buiten de deur gedaan.
Zowel soor mannen als vrouwen !!

Dus als partner loop je ongekend ook risico, als je vrouw / vriendin de spanning buiten de deur zoekt zonder dat jij dat weet.

Maar bij een gevestigde DVP die het miss 10 keer per dag doet. Loopje nu eenmaal veel meer risico.
Je
Daarnaast zijn er genoeg mannen die zich laten pijpen of beffen zonder condoom.

Maar ook als je piemel in de buurt van de vagina komt. Dan kun je al besmet raken, door voorvocht of vaginale vocht.

Dus als je klaarkomt met een condoom in een DVP, of je spuit je kwakje over haar heen in the heat of the moment, dan loopje beide ook risico.

Je spuit je zaad over haar rug en glijdt met je penis nog eventjes geil lang haar lichaam, je klopt het laaatste beetje eruit tegen haar billen aan.

Op dat moment hadje het eigenlijk bijna net zo goed zonder kunnen doen.

Want dan loop je potentieel al gevaar op een SOA.
Je hebt wel een punt maar je vergeet de kansrekening.
Net als bij de straat oversteken: dat is vooral gevaarlijk als je niet uitkijkt of bezopen bent of zo.
BIj alles wat we doen verlagen we alleen maar de kans dat ons iets naars overkomt en dat is bij seks net zo. En die kans is nooit 100% en ook zeker nooit 0%.
Hoe groot de kans wel is bij bepaalde handelingen is een erg lastige vraag maar gelukkig kunnen we dat wel een beetje schatten door ervaring van anderen.

Geen kwestie van durf... Ik vind het gewoon dom. Vijf minuten plezier kan je zomaar heel wat ellende kosten nadien. En ongewild werk je zo mee aan eventuele verdere verspreiding van die ellende...
Persoonlijk vind ik de laatste generatie condooms ook veel beter wat gevoel betreft (Bijv Durex Nude), daarom neem ik altijd zelf zo'n condooms mee, anders ben je overgeleverd aan wat de dame in huis heeft en die zijn meestal niet de top-level condooms voor het gevoel.

Terug
Bovenaan Onderaan