Barbie uit bordeel gered door politie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap vrouwen ook niet waarom die drang of noodzaak om met badboys om te gaan of te willen zijn. Je veranderd die gasten niet.
Is ook moeilijk te begrijpen.
Zie het maar voor het gemak als een soort verslaving.
Het is ook niet te begrijpen dat mensen maar blijven gokken, ook al hebben ze zich daardoor al in de schulden gewerkt

Ik snap vrouwen ook niet waarom die drang of noodzaak om met badboys om te gaan of te willen zijn. Je veranderd die gasten niet.

Het grappige is dat de vrouwen van relatief veilige landen badboys aantrekkelijk vinden. En vrouwen van onveilige landen juist weer lieve gasten aantrekkelijk vinden. Althans, dat is mij opgevallen.

ivm haar eerdere zelfmoord poging,ze wilde toen toch uit het raam springen?? Woonde ze toen niet in een appartement?

Nou het is meer triest, je springt niet uit een raam om aandacht. Beperkt iq en eq , drank en drugs kunnen je momenten rarw dingen laten doen

Ik snap vrouwen ook niet waarom die drang of noodzaak om met badboys om te gaan of te willen zijn. Je verandert die gasten niet.
Dat schuilt in bijna elke vrouw; er treedt een mechanisme in werking waarbij ze denkt een man wel even te kunnen verbeteren. Na vele jaren komen ze uiteindelijk tot de ontdekking dat meneer inderdaad voor geen meter veranderd is...

Dat heeft niets met uitzonderingen te maken, het was om te duiden dat mensen die opzettelijk zichzelf willen verminken of een eind proberen te maken aan hun leven daarin kunnen falen, terwijl omgekeerd het ongeluk in een klein hoekje zit.

Daarom illustreerde ik ook hoe gek het leven kan lopen. Maar intussen weten we nog niet of Samantha nu echt haarzelf wilde verminken of dat het per ongeluk ging.

Of iets er tussen in, want onder imvloed moet je jezelf ook afvragen hoe serieus zo n gedachte is, dan was ze niet toerekeningsvatbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan