Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZou je denken?Nou ja beter als op bovenstaande foto. Iets zegt mij dat ze gewoon nog ontvangt daar. Kijk maar eens goed hoe die kamer ingericht is.
Die video waar ze in voorleest......
Het zou je nog verbazen. Volgens de beschrijving van een aantal wandelaars lopen er in de tippelzone van Nijmegen ook niet bepaald de aantrekkelijkste meiden.Sjezus, de ene is nog lelijker dan de andere...hier betaalt toch niemand voor?!?!?
Stel dat je het met haar doet, en je zit een tijdje later met vrouwlief op de bank TV te kijken. Komt Barbie weer langs.Maar ieder zijn eigen smaak en ding natuurlijk.
Nou ja beter als op bovenstaande foto. Iets zegt mij dat ze gewoon nog ontvangt daar. Kijk maar eens goed hoe die kamer ingericht is.
Scootmobiel Turbo.
Lijkt me sterk, gedwongen in een privehuis werken. Dames in een privehuis werken onder loondienst met contracten etc, net als een normale baan. Ik denk dat het meer schaamte is, omdat heel NL inmiddels weet dat ze als dvp werkte voor een nogal laag bedrag.
Ben ik voor niets afgevallen en heb ik een dikke ADO tattoo op mijn rug laten zetten…. En dat als Ajacied.Als je betaald mag je erop. Met of zonder bierpens of tatto
Je beschrijft hier het leven van miljoenen getrouwde mannen in een zin .Dus kan je fijn je centjes na je shift afgeven aan degene die op je wacht en hoogstwaarschijnlijk een beuk krijgen als het niet genoeg is.
Die Ajax sticker op het raam is vandaag de dag helemaal niets meer in Den Haag., Probeer hetzelfde eens met een davidsster op je auto. Dat is pas lachenIk kocht ooit een wagen waar een zelfklever van een niet nader te noemen voetbalclub uit 020 op het achterraam was aangebracht.
Omdat ik in die tijd nogal eens door Den Haag reed, leek het me wijzer om die uiting van het raam te verwijderen, ook al omdat ik verder weinig met voetbal heb.