Ik haal mijn opmerking anders wel weer weg hoor, voordat ik weer een aantal mensen de gordijnen in jaag.
Als het feiten zijn en geen roddel of achterklap waarom niet?
Ik heb uit mijn netwerk van een zakelijk contact die in het vastgoed zit begrepen dat Barbie altijd al een beetje gewaagd en gedurfd was. Ze kwam ook altijd in Crazy Pianos -Scheveningen. Op momenten liet ze daar haar gezicht zien in het weekend tussen jongens met centjes die daar ook van een feestje hielden. Geen idee of ik het zo mag zeggen, maar ze drinkt alles door elkaar, die gooit er echt alles in die meid. Dan liep het ''consumptie bonnetje'' te hoog op aan eind van de avond, en dan was er altijd wel een man te vinden die dat bonnetje van haar met zijn eigen rekening betaalde. En naderhand lagen ze op het strand in een of andere duinpan te krikken.
Dus Onlyfans,? ik kijk er niet van op. En dan voor dat soort bedragen is ridicuul. Maar goed, net wat eerder al werd gezegd, ze is een bepaalde leef en uitgave patroon gewend. Ook temeer omdat mevrouw van feesten houdt, en dat altijd wel een beetje in gezelschap deed van mannen die bedragen met 6 nullen hebben. Ze werd aan alle kanten geholpen, met een huisje waar ze schappelijke huur voor betaalde, een autootje, zonnebank, kapper, merkkleding, ze kreeg zelfs van die gasten Louis Vuitton tassen. Door negatieve publiciteit van haar zelf en door eigen toedoen stopte die gasten met dat ''sponsoren'' ''suikeroompje'' spelen, dat soort gasten zijn ondernemers met low profile die willen de ongein met publiciteit niet. En nu probeert ze zich in alle mogelijke bochten te wringen om dat ''leventje'' in stand te houden.