Ze is wel een topper met Fotoshop zo te zien, zelfs haar moeder zou haar niet herkennen denk ik.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGelukkig maar , ik maakte me al zorgen om haar geestelijk welzijnhttps://www.vkmag.com/magazine/samantha-de-jong-aka-barbie-is-terug-en-opent-onlyfans-profiel
Ze lijkt er alweer overheen te zijn en stort zich op het volgende avontuur.
Tja haar levensstijl kost geld.https://www.vkmag.com/magazine/samantha-de-jong-aka-barbie-is-terug-en-opent-onlyfans-profiel
Zou ze dat behandelteam überhaupt gezien hebben?zou er ook niemand in haar behandelteam zijn die kan zeggen dat de stap van "getraumatiseerd in kliniek na sekswerk onder dwang" naar OnlyFans niet per se slim lijkt?
HahahaGelukkig maar , ik maakte me al zorgen om haar geestelijk welzijn
Dat is natuurlijk het voordeel van de herseninhoud hebben van een goudvis , je zal met een korte termijngeheugen van 5 seconden niet gauw getraumatiseerd zijn
Zijn de plaatjes bij dit artikel een reclame voor neukpoppen uit Japan? Plastic Fantastic.https://www.vkmag.com/magazine/samantha-de-jong-aka-barbie-is-terug-en-opent-onlyfans-profiel
Echter niet bepaald reclame voor DS!'De politie heeft Barbie uit het bordeel bevrijd'….
Nou, naar mijn mening heeft dit bordeel zichzelf bevrijd van deze 'gekke Barbie'..
Pfffff, Opgelost!
Filters maximus..Zijn de plaatjes bij dit artikel een reclame voor neukpoppen uit Japan? Plastic Fantastic.
Slechte publiciteit is ook een vorm van reclame.Echter niet bepaald reclame voor DS!
Wat in eerste instantie een publiciteitsstunt leek heeft achteraf averechts uitgepakt.
Dat er over gesproken wordt wil nog niet zeggen dat het goed is voor een bedrijf , slechte publiciteit is goed voor rocksterren die een bad boy imago willen cultiveren , die haalden vroeger graag de kranten door een hotelkamer te slopen al dan niet op advies van hun managementSlechte publiciteit is ook een vorm van reclame.
Over die Jumbo-reclame werd bijvoorbeeld op de BBC gesproken..
Omstreden WK-reclame Jumbo toch nog ‘s avonds op televisie
De omstreden WK-reclame van Jumbo is woensdagavond nog steeds op televisie te zien geweest, ondanks de aankondiging dat de supermarktketen het spotje per direct van de buis zou halen.www.ad.nl
Nee hoor , prima geslapenIk denk ome aad dat jij vooral een 'kutnacht' hebt gehad..
Je ziet hier al, dat de BN'er status (bij Barbie level C of D) al tot een aardige discussie leidt.Welke pannenkoek gaat betalen voor een foto of film van haar.
En eerlijk is eerlijk: als ze in DS gewoon het werk had gedaan wat we van een DVP verwachten, was ik er ook naar toe gegaan
pardon?"Louis! Het lijk is vol!"
Een ouwe mop over een megagoedkoop bordeel. Wanneer een klant klaagt dat als hij bij nzc klaarkomt, er zaad uit de dame haar neus loopt, reageert de gastvrouw : "Louis!..."pardon?
Op die onderste 2 foto's lijkt het wel of ze opgebaard ligt.