Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik heb het hier al eerder eens geschreven, voor een Afrikaanse, ga je toch niet naar Thailand? Voor Russinnen, Oekraïensen etc evenmin. Wat wel? Thaisen natuurlijk, maar ook andere ASEAN's. Soms zie ik het verschil niet, zeker als het donker is.Heeft iemand ook ervaring gehad met Afrikaanse freelancers in Bangkok?
Ongelofelijk dat er zelfs Arabische vrouwen daar rondlopen. Met zo'n mysterieuze Arabische kun je wel vaak anaal. Ik weet niet of je dat met een Thaise dame kuntik heb het hier al eerder eens geschreven, voor een Afrikaanse, ga je toch niet naar Thailand? Voor Russinnen, Oekraïensen etc evenmin. Wat wel? Thaisen natuurlijk, maar ook andere ASEAN's soms zie ik het verschil niet, zeker als het donker is. Na sluitingstijd, ben ik tegenover Nana eens door een volledig gesluierde Arabische aangesproken. Dat heb ik vriendelijk, doch beslist afgewezen, je weet uiteindelijk niet wat een onder die sluier verborgen zit.
Wel meer dan die twee, er stond als ik me goed herinner een hele rits aan gesluierden. Hoe dan ook, ik waag me er niet aan.Die gesluierde dame is als het goed Iraniërs en er is ook andere gesluierde die is een ladyboy.
Tegenwoordig hunt op anaal als je in BKK bent hier is een lijstje van een paar dames die anaal doen 1500/2000 ST. Ik vernoem alleen hun Thaifriendly profile.Ongelofelijk dat er zelfs Arabische vrouwen daar rondlopen. Met zo'n mysterieuze Arabische kun je wel vaak anaal. Ik weet niet of je dat met een Thaise dame kunt
Btw, mocht in Pattaya zijn dan is deze milf een van mijn favos. Ging soms weekelijks 3x bij haar laatste bezoek was 7 weken terug
Kanjana9914 Noemt zichzelf ook KAT.
Ze geniet echt van anaal ST 1500. Klaarkomen in haar mondje. Ik hou wel van een lekkere dikke reet, dat heeft ze voor een Thai.
Totaal 1500. Je weet meestal beginnen ze bij 2000, maar ja ze is nou eenmaal een Milf en daar betaal je geen 2000 . In Pattaya he.Totaal 1500 baht? Of+1500 baht?
@taximove, sorry, maar ik hoef geen engelenplaatjes te zien uit de hemel. Of bedoel je dat Thaise vrouwen er werkelijk zo uitzien? Als dat zo is, dan wordt het tijd dat ik begin te leven!Tegenwoordig hunt op anaal als je in BKK bent hier is een lijstje van een paar dames die anaal doen 1500/2000 ST. Ik vernoem alleen hun Thaifriendly profile.
Mint1701 Niet echt de beste pijpslet maar erin steken van achter neemt ze wel goed.
P4r Pim, werkte in Soi 4 als een waitress, extreem geil wijft echt een pijpslet die echt alles kan tot kokhalzen toe etc. Anaal zegt ze op voorhand nee tegen maar eenmaal aan de sessie begonnen gewoon glijmiddel erin en ze stelt het vaak zelf voor. Deze is eentje die maar kan blijven klaarkomen, ook anaal.
Pinny88 Pendelt soms tussen Pattaya en BKK. Kan em goed nemen anaal.
Er zijn genoeg meiden die anaal doen in (Pattaya), tegenwoordig wil ik niet eens met ze gaan als ze geen anaal aanbieden. Dat komt ervan als je zoveel kut hebt gezien in Thailand . je word er gewoon moe van
@taximove, sorry, maar ik hoef geen engelenplaatjes te zien uit de hemel. Of bedoel je dat Thaise vrouwen er werkelijk zo uitzien? Als dat zo is, dan wordt het tijd dat ik begin te leven!
Ongelofelijk, man! Hartelijk bedankt!
Moeilijk Moeilijk .Ziet er allemaal goed uit. wat zou een leuke eerste trip zijn?
Bangkok-Pattaya-Phuket? Het liefst zou ik ook graag non pros willen ontmoeten en dagtripjes doen. Ik ben zelf eind 20, en in normale shape.
En wat hebben jullie betaald voor een retourticket. Voor het februari zie ik nu tickets staan voor 700/800. Paar maanden geleden gingen ze weg voor 1000. Hoeveel maanden vantevoren boeken jullie?
maar dit is al een paar jaar aan de gang, je moet eens zoeken op Thermea of Sukhumwit niet alleen staan de dames vol in beeld maar ook de klanten van de dames.Niet alleen de dames, ook de vrijers staan op You-Tube.
Recent in Bangkok gefilmd:
Drie verschillende bestemmingen? Dan moet je minstens drie weken daarheen gaan. Anders verlies je (relatief) teveel tijd aan het heen en weer reizen tussen je interne bestemmingen. Zelfs de trip van Bangkok naar Pattaya, kost je in de praktijk een halve dag als je met een taxi gaat. Alle andere bestemmingen moet je met het vliegtuig doen en dan ben je het betere deel van een dag kwijt.wat zou een leuke eerste trip zijn?
Bangkok-Pattaya-Phuket? Het liefst zou ik ook graag non pros willen ontmoeten en dagtripjes doen. Ik ben zelf eind 20, en in normale shape.
Ziet er allemaal goed uit. wat zou een leuke eerste trip zijn?
En wat hebben jullie betaald voor een retourticket. Voor het februari zie ik nu tickets staan voor 700/800. Paar maanden geleden gingen ze weg voor 1000. Hoeveel maanden vantevoren boeken jullie?
Ziet er allemaal goed uit. wat zou een leuke eerste trip zijn?
Iam good girl staat er dan vaak. Maar ook good girls zijn te neuken.Op thaifriendly zijn er ook genoeg non pros. Staat ook vaak op hun profiel dat ze geen freelancer zijn.
Dan bedoelen ze eigenlijk: "I look serious sponsor"."I look serious relationship"
Ufff, dat is slecht nieuws, menig biertje daar gedronken en vaak ook een scharreltje op gedoken.Eind deze maand zal de legendarische Beer Garden in Sukhumvit Soi 7 haar deuren sluiten.
Ongeveer opgericht in dezelfde tijd als Nana Plaza kan er wel gesproken worden van een icoon.
Te weinig klanten/omzet.Wat is de reden van de sluiting?
jammer, ik vond het juist een leuke plek om s'middags even een koude klets te drinken. Vaak had je daar altijd wel snel aanspraak, en stond de muziek niet zo knoerdhard.Te weinig klanten/omzet.
Veel expats die daar geregeld kwamen zijn tijdens de corona periode naar hun thuisland teruggekeerd maar niet meer terug naar BKK toen de pandemie over was.
Ook het aantal toeristen bleef "een beetje" achter.
Laatste keren dat ik daar een paar keer binnenliep was november (tijdens het WK) en in maart dit jaar.
Als er al klanten waren, waren er dat niet meer dan 10....in de avond uren.