Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren@jmmj jij bent toch wel geweest? Is er helemaal niks te melden?Iemand nog geweest Zondag j.l.? benieuwd hoe het geweest is met Kelly
Ik ben inderdaad geweest, nog geen tijd gehad om te reageren.@jmmj jij bent toch wel geweest? Is er helemaal niks te melden?
je hebt het over andere dames terwijl er de laatste keren maar een andere dame was. Beetje vaag dit. Er is recent niet eens een gb geweest.Gadverdamme wat een vieze wijfen zeg op deze gangbang..... heb al veel mee gemaakt maar dit.. om te kotsen (letterlijk) Ashley heeft ***geen privégegevens!*** en andere dames daar zijn ook niet echt schoon.
1 keer en nooit weer.
Mijn advies? BLIJF HIER ZO VER MOGELIJK VANDAAN BIJ DEZE DAMES!!!!!!!!
Was met ashley en kellyje hebt het over andere dames terwijl er de laatste keren maar een andere dame was. Beetje vaag dit. Er is recent niet eens een gb geweest.
Ik ben er de hele middag geweest, en als jij jouw constatering had gedaan was je natuurlijk direct vertrokken. Ik heb niemand vroegtijdig zien vertrekken. Verder waren de dames keurig schoon en laten zij zich zeer regelmatig testen op allerlei ziektes. Jouw verhaal slaat kant nog wal en als er echt iets aan de hand was dan was ik al heel vaak ernstig ziek geweest want ik heb beide dames de afgelopen jaren al zeer vaak geneukt.Was met ashley en kelly