Proloog
Een zonnig Pinksterweekeinde bied mij de kans om 2 clubs te bezoeken. Ik had een kortingskaartje van Babylon en ik besloot om zaterdag naar Babylon te gaan. Overwegingen waren daarbij mijn leuke bezoek in februari, de overweging dat het aan het zwembad rustiger zou zijn dan bij Sixsens, de duidelijk steeds beter worden ervaringen die ik her en der (behalve hier vlak voor) lees bij Babylon, maar toch ook dat ik de line-up op Pinkstermaandag in Babylon iets minder vertrouw dan de line-up in Sixsens. Dus Sixsens komt maandag aan de beurt. Bovendien was er voetbal op TV, de besslissing in de Duitse competitie, dus ik verwachtte 's middags een ruime keuze te hebben tussen alle dames. Uit de verhalen heb ik het gevoel dat Babylon uit het dal aan het klimmen is waar Corona en als eerste de verhoogde toegangsprijs de cub in gestort heeft.
Zou Vicky aanwezig zijn waarmee ik in februari 2 zeer goede kamers gemaakt heb?
Zou Anaïs aanwezig zijn over wie ik zulke positieve verhalen heb gehoord? Ze heeft geen geweldige recensies. Hoe zou ze zijn?
Vorige keer heb ik
Isabella overgeslagen vanwege wat negatieve verhalen en recensies. Maar de laatste tijd krijgt ze betere recensies. Zal ik dan toch een keer met deze stunner naar de kamer gaan?
Ineens heeft iedereen het over Adelina. Een zeer goede dame uit de oude doos, zou ik haar te pakken kunnen krijgen?
Met
Alexandra uit Samya had ik een topkamer in Golden Gate (daar was ze maar een paar dagen) maar daarna is ze vertrokken naar Babylon. Zou ik haar tegen komen?
Op het Babylon forum stond dat
Georgiana en
Mary weer aanwezig zijn. Extra kameropties als ik niets van mijn gading kan vinden!
Daar stond ook dat
Alecia er was. Voor Corona was er een lelijk eendje (door een lelijke bril en ongelijke sili's) met die naam in Babylon. Maar ik kwam haar in coronatijd ooit elders tegen zonder bril en met een bovenstukje en ik herkende haar niet eens. Bloedmooi en nadat zij me duidelijk had gemaakt dat ze me bijna wekelijks had gezien in Babylon en haar plek had beschreven volgde een prima kamer. Zou het deze
Alecia zijn? Er is een paspoortje op een ander forum uit 2022, dus het zal wel een andere dame zijn?
Al dit soort overwegingen en voorpret in mijn gedachten horen nog steeds bij de saunaclubbeleving voor mij. En het is ook de reden om regelmatig eens een andere club te bezoeken of nieuwe dames te proberen.
De reis
Het was nog fris (14 graden) toen ik in een mooi zonnetje vanuit Tilburg vertrok. Uiteindelijk de hele reis geen airco nodig gehad. Er was een ongeluk gebeurd op de snelweg tussen Eindhoven en Venlo, maar Waze pikte dat al snel op en leidde mij binnendoor naar Roermond over de N280. Al lang niet meer geweest, maar die weg is behoorlijk verbeterd. Je kunt met 80 km/u door Roermond, op een gegeven moment zelfs 100 en er is vóór Roermond maar 1 stoplicht. In tijd nauwelijks langer dan via de snelweg naar Venlo en een stuk groener. De enige flitspaal is keurig weg gedraaid, maar veel sneller dan 75 kun je hier overdag toch niet. En even 50 in een dorpje. De flitser op de A61 die vorige keer verdwenen was, staat nu weer in de 60 bocht in zuidelijke richting. Deze keer niet aangevuld met een mobiele flitser in het stukje vóór die bocht waar je 80 mag. Rond 10 over 11 draaide ik de parkeerplaats op met 1 grote Belgische auto, 2 Franse auto's en een paar Duitse auto's.
De dag
De entree werd door een norse Anita geaccepteerd. Omgekleed in mijn saunakilt met buideltje voor e-Reader, leesbril, zonebril en eigen maat condooms. Bar dame Leila begroet (inderdaad soms wat nukkig, maar ik heb het altijd erg gezellig met haar). Die had me vergeven dat ik onze verloving had geannuleerd wegens Vicky. Lekker een ontbijtje genomen. Iemand was me voor geweest met de zalm en die werd ook niet meer aangevuld, maar er was volop keuze. Lekkere verse belegde broodjes, forel, diverse bereidingen van ei, gebakken spek, dikke Duitse worsten, diverse soorten kaas, groente. Gewoon heel uitgebreid.
Alexandra kwam binnen en een hartelijke begroeting volgde,
Tanja had me gespot en kwam een knuffel geven met natuurlijk de opmerking dat we ook naar de kamer zouden gaan. Op naar het zwembad. Daar hadden een paar Nederlandse zonaanbidders zich geïnstalleerd die het grootste deel van de dag van plan waren in de zon te blijven liggen. Ze vroegen of ik die man was met die Smart. Ik had alleen onderweg heel kort een Nederlandse Smart gezien en de Smart op het dak bij Babylon. Maar van een afstandje riep een andere Nederlander dat hij dat was. Dus even met deze 3 Nederlanders een praatje gemaakt. Lekker een half uur in de zon gelegen met mijn e-Reader. Georgiana en Tanja sleepte de luchtmatrassen naar buiten en begonnen hun klanten te verwennen.
Alecia van een afstandje gezien met een man in het open tuinhuisje (zij hadden een laken over zich heen) en toen
Alexandra maar even opgezocht om bij te praten en haar gezegd dat ik graag tijdens de voetbalwedstrijd met haar naar de kamer zou gaan.
Isabella was aanwezig. "Mag ik hier even gaan zitten (wijzend op de plaats naast haar op de bank). "Je mag overal zitten" Pfft ik ga daar natuurlijk zitten om met haar kennis te maken. Gezien de gemengde ervaringen die ik had gehoord en gelezen leek zij me erg geschikt voor een eerste kamer. Het orgasme komt dan wat makkelijker ook als het geen topkamer is en met zo'n beauty zal dat toch wel lukken? Ik wist dat ik het ijs een beetje moest proberen te breken. Veel mannen gaan al niet met haar naar de kamer vanwege haar arrogante uitstraling. Ik bood haar nog aan om even aan
Alexandra te vragen wat voor een vreselijke man die W5 toch is, maar ze zei met een minzaam lachje dat ze dat niet nodig had. Dat was het dan voor wat betreft het ijs breken. Dus wij vertrokken naar de kamer. Het tongzoenen was onder de maat, maar de rest van de kamer was verrassend goed. Bij het pijpen knielde ze mooi zijwaarts, zodat je overal aan kon komen (geen vinger naar binnen, maar dat is bij de meeste dames zo) en heerlijk met haar fraaie borsten, kutje en billen kon spelen, het pijpen zelf was een 7,5. Na een tijd gevraagd om het condoom te monteren en toen kwam de kille mededeling: "als het zeer doet dan stoppen we, want je hebt een erg grote". Ai dat kwam even koud op mijn dak. Maar ik had het er in het voorgesprek met haar ook niet over gehad. Heel voorzichtig schoof ik mijn Barokkar bij haar naar binnen en geholpen door overvloedig aangebracht glijmiddel (voor mij niet zo'n probleem, ik hou toch wel genoeg gevoel over) lukte het gelukkig zonder problemen. Ook voorzichtig het tempo opgevoerd terwijl ik naar haar mooie gezicht keek en met haar borsten en klitje speelde. Af en toe ook even naar het volle uitzicht gekeken via de spiegel. Het ging gelukkig wat madam betreft goed (paar keer gevraagd), dus uiteindelijk knallend en genietend van het uitzicht mijn condoom gevuld. Pfoe dat ging beter dan ik verwacht had! Niet heel veel herhalingsgevaar, maar wellicht ga ik nog wel een keer, puur voor haar fantastische uiterlijk!
Na de douche weer aan het zwembad gaan liggen. Ik kreeg oogcontact met
Alecia en ik zwaaide naar haar, waarop zij terug zwaaide en verder ging met haar klant. Ze had vandaag geen bril, maar contactlenzen. En ze had haar borsten opnieuw laten vullen met een prachtig resultaat. Geen lelijk eendje meer, maar een prachtige zwaan met een mooi gezicht en mooi figuur. Daarna naar binnen gegaan en
Alexandra opgezocht. Met haar een geweldige kamer gemaakt. Zeer gevarieerd en weer helemaal anders dan onze voorgaande kamers. Heerlijk hoe ze met haar nagels en vingers allerlei verborgen zenuwen in mijn lijf weet te activeren! Dit benadert toch wel heel dicht de perfectie. Als ze nu ook nog zo goed zou zoenen als Liana in Venus Hamminkeln, zo goed zou pijpen als Vanessa in Sixsens en het uiterlijk had van Isabella…
Met een 1-1 stand de kamer verlaten. Na het douchen een bekende tegen gekomen. Even later stond hij bij de danspaal stevig te tongen met Daniela, voordat ze vertrokken naar de kamer. En ik kwam ook nog andere mij bekende ijsberen tegen, dus er was een behoorlijke Nederlandse delegatie op deze zonovergoten dag. Een Leffe blond besteld. Die moet je tegenwoordig betalen, maar zijn met €2 meer dan netjes geprijsd en het hoort voor mij nog steeds bij een dagje Babylon. Weer even een half uur de zon opgezocht. Steeds wel een bedje vrij, dat is echt beter dan op een zonnige zaterdag in Sixsens. Een lekker rondje gedaan: jacuzzi -> zwembad -> douche. Het zwembad was verwarmd, maar wel op een niveau behorend bij de hedendaagse energie prijzen. Brrr eerst even koud, of zullen we zeggen lekker fris?
Terug in de bar was de eettafel omgetoverd tot klein Brabant. 5 mannen met duidelijk Brabants accent waren gezellig aan het kletsen en er was nog precies 1 kruk vrij voor Brabander nummer 6. Gezellig zitten kletsen. Het vlees lag te bakken op de BBQ en de eerste lading vlees werd in het buffet gelegd, de frietjes werden op tafel gezet, de broccoli stond ook op het buffet, dus lekker gaan eten. Helaas geen steak, maar wel wat kleinere runderlapjes, hamlappen en worsten. Helaas was het vlees wat te droog en doorbakken, niet echt de ouderwetse Babylon kwaliteit, maar het smaakte goed. Ik had nog niet zo'n honger, dus het bleef bij een klein hapje.
De kamer met
Alexandra had mij niet onberoerd gelaten en vol geile gedachtes
Alexandra weer opgezocht voor een vervolg. Deze kamer weer heel anders en bij een 1-1 stand zei
Alexandra "laten we dat nog een keer doen" In no time stond mijn jongeheer weer. Kansloos dat ik dan direct nog een keer kom, maar ze bleef maar geil door mijn hoofd spoken. Leuk als een dame er zelf ook van geniet en bij een 2-1 stand (voor haar) de kamer verlaten.