Voor het eerst deze club gisteren bezocht met een maatje.
Vanaf Amsterdam in de middag vertrekken moet je rekening houden met ongeveer 3 a 3,5 uur reistijd i.v.m. de drukte, volgende keer beter plannen en iets eerder vertrekken dan maar.
Aangekomen bij de club moet je eigenlijk er om heen rijden via een ander straat waardoor je de achterkant van het pand bereikt met voldoende parkeerplekken.
Aangekomen op een parkeerplek met heel veel Belgische kentekens en een enkele gele plaat. Opvallend dat er meer Belgen waren dan de Duitsers.
Bij de thekefrau afgerekend en een hand en baddoek ontvangen na het aftikken van 70 euro's, best prijzig maar hetzij zo.
In de kleine kleedkamer omgekleed en als er meer dan 6 mannen staan druk je met je leuter tegen een ander aan
, echt klein.
Binnen zag verder alles netjes uit, verdere details niet nodig, eerdere recesenten hebben al hun bevindingen doorgegeven.
Eten vond ik waardeloos, niet lekker in ieder geval, wat dat betreft is het bij lange na geen Club Mondial in Keulen.
1 x koffie genomen uit automaten die tergend langzaam werken tot je een kopje zure koffie krijgt, ook dat vond ik tegenvallen. 2 x een colaatje genomen waar weinig koolzuur in zat. Overall vond ik dus eten en drinken waardeloos, helemaal als ze nog eens 70 euro entreekosten innen.
Ik heb kunnen kameren met
Bella, een leuk uitziende meid, redelijk gevuld en herkenbaar aan 2 pukkels boven haar rechter oog.
Heerlijke en rustige pijpbeurt gehad en intiem gedaan in missio postitie waarbij ik maar moeilijk klaar kon komen in haar strakken poesje, ook een strakke condoom was daar debet aan.
Uiteindelijk laten masseren en trekken om vervolgend lekker te komen. Een lieve meid die ook gewoon de tijd volmaakte. Helaas kreeg ik ook een scheurtje aan mijn penis waardoor ik ook geen zin had in een tweede ronde.
Omgekleed en naar buiten gegaan om vervolgens om mijn maatje te wachten maakte ik ook kennis met Eddy die ook vertrok. Aardige en sympathieke vent die af en toe binnen zijn ronde doet of alles naar wens is bij iedereen.
Of ik hier terug kom weet ik niet, ik voel me beter op mijn gemak in Herne bij Club Salome.
Meiden zijn niet veel minder mooi, qua prijs ook beter in verhouding.
Interieur is minder maar daar kom ik niet voor, in ieder geval krijg je iets meer terug van je entree kosten.