• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Babylon algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren heb ik de dames in mijn stamclub Sixsens maar weer eens bedrogen met de dames uit mijn voormalige stamclub Babylon. En het werd een prima dagje!
Het was de hele dag gezellig druk, maar niet zo druk dat je een dame van je keuze niet te pakken kon krijgen.
Culinair: Bij het ontbijt miste ik de zalm en forel. Maar verder was het prima. In de loop van de dag spruitjes, broccoli en bloemkool gehad. Alle 3 lekker en met een klein beetje beet. Ik waardeer het zeer als er warme groente is in een saunaclub. Qua vlees waren er lekker gebakken drumsticks, huisgemaakte gehaktballetjes (wat de Duitsers frikandellen noemen) en goed gevulde ragout. En voor de koolhydraten steeds de beroemde schalen dunne frietjes, prima pasta en gekookte aardappelen. Voor mij een voortzetting van de stijgende lijn sinds vorig jaar, maar aan de andere verslagen hier te lezen kan het soms flink minder zijn. Het buffet werd ook steeds prima aangevuld. Verder waren de gebruikelijke koude salades er en er was 's middags een lekkere dikke kersentaart.
Qua dames loopt er sinds een week een fraaie Franceska rond. In hele kleine cijfers 777 tussen haar fraaie C-Cup borsten getatoeëerd. Voordat ze mijn vraag over het tongzoenen wilde beantwoorden, wilde ze eerst weten hoeveel geld ik wilde besteden. Toen ik haar de tarieven in Babylon uitlegde besloot ze niet aan tongzoenen te doen. Ik vermoed dat het antwoord wel "ja" zou zijn geweest als ik meer had geboden. Deze dame zal wel niet lang in Babylon blijven. Ondanks haar fraaie uiterlijk maakte ze ook weinig kamers en ging steeds nadrukkelijker jagen. Ze wilde ook niet zeggen waar ze eerder had gewerkt. In heel veel clubs zei ze.
Mijn eerste kamer was met de fraaie Bulgaarse Denisa.
Mijn tweede kamer was met nieuwkomeling Magdalena.
Gisteren was er de beste tombola ooit, want ik won (voor het eerst)! Voor €10 investering in 5 lootjes kreeg ik een €60 tegoedbon. Die besloot ik in te zetten voor een trio met Alecia en Daria.
Van alle dames zijn inmiddels recensies aangemaakt.

De jacuzzi was goed op temperatuur, vanwege het wat regenachtige weer heb ik het buitenzwembad niet geprobeerd.
Al met al een zeer geslaagde dag en eigenlijk moet ik wat vaker deze kant op sturen bij Eindhoven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan