Ja, er liep er 1 rond de laatste keer dat ik er was.Beginner er ook al wat donkere medemensen terug te komen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, er liep er 1 rond de laatste keer dat ik er was.Beginner er ook al wat donkere medemensen terug te komen?
En bedoel je dan medemensen met donkere huidskleur van vrouwelijke of van mannelijke sekse?Beginner er ook al wat donkere medemensen terug te komen?
Zonder afbreuk te willen doen aan de ongetwijfeld evenwaardige kwaliteiten van de mannelijke donkere medemensen in het algemeen en in de sekswerker-branche in het bijzonder, genieten vrouwelijke donkere medemensen toch mijn voorkeur. Waarmee ik niet wil zeggen dat medemensen.van een andere gekleurdheid, op enige wijze minder kwaliteiten zouden hebben.En bedoel je dam medemensen met donkere huidskleur van vrouwelijke of van mannelijke sekse?
Dan zullen we nog even wachten tot er wat meer keuze is.Ja, er liep er 1 rond de laatste keer dat ik er was.
NopeIs er nog een coronacheck in Duitsland? Mijn app is niet meer geldig.
Hallo. Ik ben me beetje aan het 'inlezen' over de verschillende duitse sauna clubs. Ik heb sowieso weinig/geen normale sauna ervaring. Ik overweeg ergens een keer een bezoek te plegen, toch heb ik een aantal basic, stomme vragen;
1. entree prijs bij binnenkomst betalen? Cash of pin?
2. Geen telefoon mee?
3. Badjas aan en voor de rest naakt?
4. Sexuele handelingen met dame buiten de kamer, is dat mogelijk?
5. Wanneer spreek je prijs af met dame?
6. Hoe te betalen aan dame? Immers alleen badjas aan....?
7. Wat zijn pannenkoeken en ijsberen?
8. Hoe lang blijf je gemiddeld in totaal in een dergelijke club?
Lijk wel een rookie.....ik wandel al jaren maar vind dat de dames aso veel geld vragen momenteel. Vandaar dat ik mijn horizon eens wil verleggen naar deze clubs.
Welke ervaren rot heeft wat input??
Veel dank! Weer heel wat wijzer geworden.1. Meestal cash. Sommige clubs kun je met de pin betalen. Sommige clubs hebben ook een geldautomaat binnen staan.
2. Ook dat verschilt per club. Sommige clubs is een telefoon niet toegestaan, behalve in het kluisje of 'n ruimte waar het wel mag. Artemis bv. In de meeste clubs is een telefoon geen probleem. Uiteraard op voorwaarde dat je niet gaat zitten filmen of zo.
3. Nee. Je mag best een boxer aan onder je badjas. Sommige clubs hebben ze geen badjassen, maar een handdoek.
4. Sommige clubs wel. Babylon kon dat in elk geval altijd wel.
5. Dat mag je zelf weten, maar aan te raden om dat vooraf te doen. Meeste clubs hebben standaardprijzen, of althans "de dames zijn zelfstandige onderneemsters maar zijn samen overeengekomen dat het zo en zoveel kost". Beste vooraf even met de dame bespreken.
6. Ze loopt mee naar je kluisje, dus dan kun je daar geld pakken. Sommige clubs geven dames aan de theke (receptioniste) door met wie ze hebben gekamerd en dan mag je achteraf betalen. O.a. bij Babylon ging dat altijd zo.
7. pannenkoeken zijn saunaclubbezoekers die lang (uren) bij een dame blijven hangen. ijsberen zijn saunaclubbezoekers (vanwege de witte badjas)
8. verschilt per bezoeker natuurlijk. Sommige bezoekers staan voor de club open gaat al voor de deur en doen het licht uit. Anderen blijven 'n uurtje. Mag je helemaal zelf weten.
€ 9,99 opnamekosten afgelopen zondag bij € 150In Babylon is achteraf betalen niet meer gebruikelijk, dwz wel onmiddelijk na de kamergang aan de dame zelf.
Geld afhalen aan de cashautomaat : er komen kosten bij.
Wees gerust, op het vlak van upselling ben je in deze club zeker veilig in tegenstelling tot je eerdere ervaringen.Maar met de huidige rage om voor van alles en nog wat geld bij te vragen aan nieuwe/ongekende bezoekers, laat ik me graag "life" even informeren
Babylon is altijd redelijk strak geweest met prijzen van extraatjes. Vaak standaard prijzen, wat meer mogelijk dan bij veel andere clubs. Tenminste, zo was het in het verleden. Het was geen VV of zo waar iedereen maar 'n beetje vroeg waar ze zin in hebben.Wees gerust, op het vlak van upselling ben je in deze club zeker veilig in tegenstelling tot je eerdere ervaringen.
Dames met wie ik gekamerd heb waren Tania, dewelke me overviel bij het binnenkomen en me niet meer los liet. Zoals verwacht heb ik van dat kamertje het minste genoten, het moest vooruit en eenmaal ze me op de kamer had, was het voor haar zaak me zsm af te werken binnen de 30 minuten, daar ga ik niet vlug nog eens mee op de kamer.
Elke club heeft een deurbeleid. Dat iedereen binnen mag is ook beleid. Net zoals dat in principe iedereen binnen mag, behalve als iemand er echt te ranzig uitziet, agressief is, dronken is, onder invloed is, etc.Weet iemand of deze club een deurbeleid heeft?
Niet echt.Weet iemand of deze club een deurbeleid heeft?
Easy money voor de dames die daar werken!De leeftijd van klanten fietst hier dicht tegen 60 en 70+ aan, ze zijn onschadelijk want kameren niet veel maar soms zou je denken in een woonzorgcentrum te zitten