Was dat maar bekend, vertrok ik nu nog daarheen.
Ben je haar ooit nog tegen gekomen? Kom net wat oude screenshots tegen en er komen weer allemaal herinneringen naar boven...
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas dat maar bekend, vertrok ik nu nog daarheen.
Helaas niet, zou het ook zeker hier vermeld hebben.Ben je haar ooit nog tegen gekomen? Kom net wat oude screenshots tegen en er komen weer allemaal herinneringen naar boven...
Bekijk bijlage 138325
Ami is zeker ook de moeite waard ja, haar gelukkig ook 1 keer mogen daten.Persoonlijk ben ik niet van de Aziatische dames, maar ik vind Ami uit Utrecht wel heel interessant. Is hier ook actief op het forum. Misschien dat ik het toch eens ga proberen.
De meeste Chinese DvP in NL ontvangen tijdelijk beperkt op wisselende locaties in het land ("Chinese reiscircus").ik zie weinig Chinese dames . Heeft iemand voor mij tips in Brabant Utrecht Rotterdam
Op welke sites vind je die?De meeste Chinese DvP in NL ontvangen tijdelijk beperkt op wisselende locaties in het land ("Chinese reiscircus").
Je herkent deze dames aan dat zij bijna voor 100% NZC/bare in hun advertenties aanbieden.
Jenny, mystique thai thai, neptieten, nephaar en sex gegarandeerd...Ik ben echt op zoek naar een aziatische bimbo. Lekker nep etc. Iemand aanbevelingen?