Voormalig lid 2165
Newbie
- 23
- 15/08/21
- 6
ik heb het gevoel dat ze omgebouwd zijn, maar dat weet ik niet zeker. Meer een voorgevoel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoel je vanzelfik heb het gevoel dat ze omgebouwd zijn, maar dat weet ik niet zeker. Meer een voorgevoel
Dank je! De algemene grote topics raken zoek door alle topics over specifieke woonplaatsen.Reviving van de topic ?
zou beter zijn als je goede tips hebt voor je medewandelaars over waar we momenteel leuke Aziatische dames kunnen vinden zonder dat we 10 uur in een vliegtuig hoeven te zitten.Reviving van de topic ?
Als zij toch eens terug zou komen... Èen keer helaas maar mee afgesproken. 200e voor een uur... maar zij liet zich alles doen... tot squirten aan toe, dat ik na een uur ècht nog niet met haar klaar was... ben 300euro lichter naar buiten gegaan toen. Idioot veel geld maar een ervaring die ik nooit meer zal vergeten... Daar zou ik graag eens voor willen sparen opnieuw....Nee, helaas niet.
Haar ook 2 keer gedates, 1 keertje thuis, 1 keert in Hechtel.
Lekker en geil dametje was dat. ?
Welke kinky add? *gaat gelijk zoeken...Vlgs. haar kinky-adv. vraagt zij nu 150 €/h. Heb je dan nog 50 € voor extra's betaald, @Sinusibis ?
Patty is gesignaleerd op de Wallen (RDK) las ik in een ander topicIemand nog tips voor het type thaise patty (bekend van zandpad /ruysdaelkade / kim holland):
- milf
- gebruinde huid
- tattoo's/piercing
- slank
- grote borsten
Die link die je ziet, als je de link in #45 aanklikt. Dan zie je haar kinky-adv.Welke kinky add? *gaat gelijk zoeken...
Edit, niets gevonden. Ben heel benieuwd naar je link...
Die link die je ziet, als je de link in #45 aanklikt. Dan zie je haar kinky-adv.
Juist! Dit pareltje inderdaad! Zelden zo'n lekker popje onder handen mogen nemen...
Sinusibis refereert aan Mae, niet aan Kimberly.
Was ook al nieuwsgierig want Mae zou ik graag nog eens ontmoeten.
Herken dit helemaal. Een regelrechte afrader. Ik heb haar regelmatig gezien, maar ze zette me regelmatig in de zeik en reageerde volkomen onvolspelbaar. Daarnaast is de hygiëne in haar flatje nou niet om over naar huis te schrijven. Aan de ene kant een sympathieke meid, want best persoonlijk. Aan de andere kant ontlokt ze je zo sympathiek gedrag wat dan weer niet beantwoord wordt. Een beetje verknipt iemand, al met al.Best jammer, voorheen best wel vaak geweest, in het begin prima, later zo gek als een deur! begon met dreigen om je nummer of foute sites te zetten etc.
en inderdaad, om een bepaalde rede werden allen berichten op Hookers meteen verwijderd geen idee hoe ze dat voor mekaar kreeg.
Waar is zij te vinden?Juist! Dit pareltje inderdaad! Zelden zo'n lekker popje onder handen mogen nemen...
Was dat maar bekend, vertrok ik nu nog daarheen.Waar is zij te vinden?
Haha ok! Ik ben ook nog wel op zoek naar een echte aziatische bimbo. Tegenwoordig echt mijn ding.Was dat maar bekend, vertrok ik nu nog daarheen.
Waar zat dit pareltje? Benieuwd of iemand nog een huidige locatie weet?!Juist! Dit pareltje inderdaad! Zelden zo'n lekker popje onder handen mogen nemen...