Kan je de prijs verklaren?Afgelopen weekend Dynamite prive weer eens bezocht. ...
20 min. is €50 toch?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan je de prijs verklaren?Afgelopen weekend Dynamite prive weer eens bezocht. ...
Ik had dat niet gezien en zag dit pas achteraf dat ik dit op 4 sterren stond, dit is een waarde die er standaard staat. En ik deze regel niet had gezien. Maar als ik het kon aanpassen was dit naar 1 gegaan. Niets ten nadele van de dame, de ene keer heb je t leuk en de andere keer voldoet ze niet aan de verwachtingen. Ieder zijn ding en persoonlijke beleving.@Chris765 Maar dan wel vier sterren voor highclass companion? Dat kan ik niet rijmen met je
Had je je trouwboekje bij je?Wel gekozen voor € 50,- extra, PZC, zoenen etc echter alleen PZC ondergaan, en dat deed ze alleen na inspectie en de bevestiging dat je een vaste relatie hebt.
Trouwring laten zienHad je je trouwboekje bij je?
Had je je trouwboekje bij je?... Pzc deed ze goed met veel spuug. ...
Een ring was genoeg.Had je je trouwboekje bij je?
Bij house of dreams "roxy"Weet iemand misschien bij welke club/privehuis Aysha nu werkt ?
Want bij Dynamite privé werkt ze al ruime tijd niet meer.
En nu?Bij house of dreams "roxy"
Ik werk bij het Landhuisje in overloon in de naam RoxyEn nu?
Ik stuur je effe een dmIk werk bij het Landhuisje in overloon in de naam Roxy