Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In antwoord op jouw vraag van agelopen dinsdag heb ook ik vanmiddag nog geen teken van leven van mooie Szilvia gezien ....

Ze zei in eerste instantie bij het "na-praatje" dat ze 2 weken afwezig zou zijn en toen ik (inmiddels 3 weken geleden) de deur uit ging bij haar zei ze dat ze pas terug komt wanneer ze mij zou missen : indien het laatste het geval is , dan vrees ik met grote vreze .... 😉
Haha....
Ja. Dat denk ik ook.
Die mist ons echt niet als ze thuis is!!

Ik zag vanmiddag 3 nieuwe dametjes.
Een blondje en haar brunet vriendin op geleen 98K3
En Candy op 86 naast de deur. Met name die Candy kwam op mij redelijk betrouwbaar over en lijkt me extreem geil. Ik kreeg aan het raam een bloedgeile tongzoen van haar maar had mijn zaadjes al in het mondje van het blondje op 98 gespoten.

Ik weet haar naam niet dus ik kan moeilijk een topic starten. Leuk is ze zeker. Gewillig ook. Tongzoenen ging los. Ik heb haar gelikt wat ze fijn vond. Pijpen zonder op haar hurken en ik staand. Lekker kutje om te neuken waarna ze zelf zei dat ik in haar mond mocht komen. Niks van terug gezien.
Schade was 100 euro en alles duurde 28 minuten. Leuk ding wel.

Ik zag vanmiddag 3 nieuwe dametjes.
Een blondje en haar brunet vriendin op geleen 98K3
En Candy op 86 naast de deur. Met name die Candy kwam op mij redelijk betrouwbaar over en lijkt me extreem geil. Ik kreeg aan het raam een bloedgeile tongzoen van haar maar had mijn zaadjes al in het mondje van het blondje op 98 gespoten.

Ik weet haar naam niet dus ik kan moeilijk een topic starten. Leuk is ze zeker. Gewillig ook. Tongzoenen ging los. Ik heb haar gelikt wat ze fijn vond. Pijpen zonder op haar hurken en ik staand. Lekker kutje om te neuken waarna ze zelf zei dat ik in haar mond mocht komen. Niks van terug gezien.
Schade was 100 euro en alles duurde 28 minuten. Leuk ding wel.
Do you know until what time she works? I'm there tonight around 8pm

Haha....
Doe ermee wat je wil.
Ik heb staan tongen met haar.
Wat er van gedacht wordt boeit mij echt helemaal niet. Ik praat geen onzin hier en ik deel het om iedereen ermee te laten doen wat hij wil.
Elkaar informeren. Volgens mij is dat het doel mister Captain Jackje...

Haha....
Doe ermee wat je wil.
Ik heb staan tongen met haar.
Wat er van gedacht wordt boeit mij echt helemaal niet. Ik praat geen onzin hier en ik deel het om iedereen ermee te laten doen wat hij wil.
Elkaar informeren. Volgens mij is dat het doel mister Captain Jackje...

Jij zult dan de uitzondering op de regel zijn. En dank voor de informatie, vooral dat er 3 nieuwe dames zijn 😁

3K8 stond Adriana met afgetraind lichaam
3K8 stond Laura
4K1 stond de mooie blonde milf weer
4K2 stond Ariana te pronken
4k4 Ruby's kamer was de hele dicht is zij wel aanwezig?
5K1 staat helaas niet irina maar haar buurvrouw die normaar op 5K2 staat
7K3 stond een korte dame met zwart haar
8K was coco weer aanwezig half uurtje 100 euro
bij 10K2 stond de kleine blonde met bril deze staat normaal op 24k1 de lekker kattenkop
bij 12K3 stond Elisa met bruin haar
Bij 12K4 stond buurvrouw Elisa met bril en flinder tatoo op kont
16AK1 stond de bloed mooie blonde betty
16K5 achterin stond een mooie dominicaanse te pronken
24K2 stond de bloed mooie Erika met haar mooie tiener kontje te bonken tegen het raam
40K5 stond een nieuwe mooie blonde dame met leuk figuurtje kent iemand haar?
18K4 stond 1 dame voor de rest niet zo veel bezetting

Terug
Bovenaan Onderaan