Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGa eens naar binnen bij Bianca, Bo, Maria of Ruby .Ze lijkt wen beetje afstandelijk te worden afwerken op de automatische piloot....alhoewel haar gaatjes lekker blijven om te likken. Aan haar fraaie borsten zitten en vingers in haar kutje of kontje is bijna not done. Pijlen maar een schieten op een andere dame daar. Wie heeft tips heren?
Ik dacht dat het aan mij lag. Dus niet! Hier ook een compleet andere Ashley. Geen kontgaatje vingeren meer of likken. Of andere stoute dingetjes. Liefst moet er zsm het rubber erom en daarna de deur weer uit. Ik ben er ook wel klaar mee.Ze lijkt wen beetje afstandelijk te worden afwerken op de automatische piloot....alhoewel haar gaatjes lekker blijven om te likken. Aan haar fraaie borsten zitten en vingers in haar kutje of kontje is bijna not done. Pijlen maar een schieten op een andere dame daar. Wie heeft tips heren?
ook niet als je extra betaald wou binnenkort langs gaanIk dacht dat het aan mij lag. Dus niet! Hier ook een compleet andere Ashley. Geen kontgaatje vingeren meer of likken. Of andere stoute dingetjes. Liefst moet er zsm het rubber erom en daarna de deur weer uit. Ik ben er ook wel klaar mee.
De Gina's kan ik ook aanbevelen. K5 en K25.Ga eens naar binnen bij Bianca, Bo, Maria of Ruby .
die zijn ook leuk maar die doen niet wat ashley allemaal doetDe Gina's kan ik ook aanbevelen. K5 en K25.
Zijn die er überhaupt in Escape dan?die zijn ook leuk maar die doen niet wat ashley allemaal doet
Als het goed is werkt ze ma , wo , do en vrijdagWerkt Ashley nog? Iemand haar gespot of weet welke tijden ze werkt?
Ik voel me zeker niet aangevallen hoor ;-) Hygiene is wel op orde krijg ik regelmatig een compliment voor. Maar thanks voor de tip zal eens een keer bij een privehuis kijken. Zag er hier genoeg voorbij komen op dit forum.Mooie eerlijke recensie. Wat betreft tongzoenen, dat is naar mijn mening bij raamprostitutie vaak wat lafjes. Daarvoor kun je bij privéhuizen beter terecht.
Daar betaal je dan wel extra voor, maar dan is het ook niet lafjes. Veel hangt ook wel af van de klik en hoe vaak je al bij een dame geweest bent. En niet op de laatste plaats de hygiëne. Daarmee zeg ik overigens niet dat dit bij jou niet op orde is voor alle duidelijkheid.
Nee.Werkt Ashley ook in de avond uren?
Indien mogelijk door rijden naar Casa Rossa in EltenNa enkele operaties en een lange hersteltijd wil ik aanstaande maandag weer eens naar de Escape om Ashley te bezoeken.
Maar nu ik de laatste recensies lees over haar afstandelijkheid begin ik toch te twijfelen….
Is er een goed alternatief?
Bedankt! Wie adviseer je daar dan?Indien mogelijk door rijden naar Casa Rossa in Elten
Rijd dan nog 20 min extra door naar Venus in Hamminkeln.Bedankt! Wie adviseer je daar dan?
Zeker een mogelijkheid, maar naar Doetinchem ga je vaak heen voor een goedkoop vluggertje. Dit kan ook bij Casa Rossa. Bij Venus moet je 60 euro entree betalen, voor dit geld kun je bij de andere locaties bijna al neuken.Rijd dan nog 20 min extra door naar Venus in Hamminkeln.
Ligt er aan wat je zoekt. Anka is een wat oudere dame maar ziet er zeer goed uit voor haar leeftijd. En biedt goede service.Bedankt! Wie adviseer je daar dan?
Ze heeft vakantie. 23 augustus is ze er weer
Vandaag dan.Morgen is ze er nog
Ashley is er 2 sept weerHeeft iemand ashley al weer gezien ?