Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVandaag is ze erWeet iemand of Ashley n8g aanwezig is of op vakantie is?
ze doet het echt maar ik doe het met wil geen risico lopen@lekkerhoor een vraag, weet je zeker dat Ashley zonder condoom sex heeft? Ban je niet bij een andere dame geweest?
Ik kom 3 jaar bij haar, en ja ze geniet zelf ook en je kan haar lekker gek maken. Maar zonder condoom intiem doet ze echt niet.
Net contact met haar gehad en gevraagd ze geeft aan dat ze dat absoluut niet doet.
Pijpen zonder condoom als de hygiëne goed is.
Daarom vraag ik mij af of je het wel over de juiste dame hebt.
Pas nog contact met haar gehad, vanaf 31 juli is ze terug.Weet iemand of ze er vandaag weer is ?
Op dinsdag nooitIs Ashley er vandaag ?
Ja ze is er vandaagIs Ashley er weer ?
Waar in Duitsland is aan te raden ?Gisteren weer eens een keer bij haar geweest..dit keer special service...150 voor 30 min. Beveatiging dat ao migelijk is zoals de Duitsers zeggen. Alleende kinderkamer witten mocht niet. Volgende keer alleen voor meer.
Al met al een goede sessie. Alleen....ga voor veel minder liever naar vv in duisland. Zelfde leeftijd, zelfde uitstraling en meer voor mindsr.
Maar goed....soms is de wens om snel tot ontleding te komen en weet nu dat dit ook mogelijk is. Scheelt 30 min rijden voor mij.
Er staat een heel verhaal opAO Alles ohne voor wie het ook niet weet.
Verder geen idee of het verhaal klopt. Die discussie skip ik even
Is niet aanwezig.Is Ashley vandaag aanwezig ?