Recensie Asami, Hoogeveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mark51976

Vaste klant
121
20/11/23
60
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6370729-asami
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
1 van de dames in het inmiddels bekende Aziatische huis in Hoogeveen.
Denk dat het wel de dame op de foto is maar zoals altijd een stuk ouder. beetje lastig bij die aziatische te zien, die blijven naarmate ze ouder zijn bijna hetzelfde (lekker en niet verkeerd) eruit zien alleen ouder.

Communicatie engels duits en zakelijk.
Voor vlug 15 min mocht ik zonder voor 120.
rond 1715 zei ik maar doordat het druk was op de weg, sukkels die maar 100 blijven rijden, was ik iets later. Maar mevr vond het nodig te gaan dreigen met andere gasten en te laat etc. ik zou 30 min moeten wachten.
ben gewoon op zn Hollands erheen getuft en voor/tijdens/ na de date geen anderen gezien en ze had geen stress.. hoezo bedreigen?
pijpen deed ze goed en diep, likken vond ze lekker, totdat ik haar wilde neuken. don't come inside! gaan we weer dacht ik..
dat was niet besproken zei ik en we gingen door. door het lekkere strakke poesje (wat ze allemaal hebben) kwam ik snel.. in haar half klaar.. gelijk paniek bij haar maar kon haar geruststellen.

al met al zakelijke dates, wel lekker slank klein lolita achtig ondanks 33 of ouder.
er zitten steeds verschillende dames op dat adres.
een keer lekker maar voor 120 ken ik andere dames die er zelfs plezier aan beleven.

Terug
Bovenaan Onderaan