Een uurtje met Ariana is genieten. Leuke spontane Nederlandse meid, die echt verslaafd aan sex is (of dat althans heel goed doet geloven). Geen blad voor de mond en kletst honderd uit.
Hoe ze het voor elkaar krijgt om steevast zo energiek te blijven is me een raadsel, want volgens mij ziet ze gerust 10-15 man op een dag. Dat blijft wel een beetje een raar, ik heb ook regelmatig iemand voor de deur zien staan 'wachten', waarvan ik 99% zeker was dat hij mijn opvolger zou worden. Desalniettemin doet dat niets af aan het moment met haar, wat simpelweg weergaloos is.
Ze houdt van tongzoenen en kan dat goed, pijpt standaard met condoom (50 euro extra voor zonder), maar daar merk je weinig van. Favo standje is achterlangs, terwijl je haar bij haar armen vasthoudt. We eindigen altijd bezweet en uitgeput.
Voornaamste nadeel is dat ze niet heel netjes is. Je weet gewoon dat het bed niet wordt verschoond, de handdoeken vermoedelijk ook niet zo vaak en er is geen fatsoenlijke zeep in de douche. Geen idee of dat iets zegt over de hygiene, maar het is vooral jammer.