Als ik zou nogmaals zou gaan dan het liefst als 1 van de 1ste inderdaad, of dat zij maaar even moet douchen met zeep.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben vorig jaar voor het laatst bij haar geweest. Bed was ranzig te noemen, vol met vlekken van make-up en andere afscheidingen. Als je nog wil douchen kan je beter je eigen handdoek meenemen. En mede door haar super strakke planning zal ze niet na elke klant kunnen douchen. Het is een knappe vrouw met goede diensten. Maar ik kom er niet meer.
Deze verhalen weerhouden mij ook om te gaan, vindt het naast niet heel smakelijk ook wel een afknapper.Wel herkenbaar...zit er een beetje hetzelfde in. Het is best wel een toppertje en samen met haar ranzig worden / doen is natuurlijk behoorlijk geil...maar de ranzigheid van je voorganger van der aflikken is wat minder als je erover gaat nadenken...ik ben zelf zeker 3x weggegaan bij net voor de tijd komen, waar de voorganger al meteen klaarstond en nu stiekem weet hoe mijn lichaamssappen proeven
Die strakke planning is voor mij ook echt een minpunt; de laatste x dat ik wou gaan gaf ze wat tijden door, maar wat voor mij uitkwam lag precies tussen 2 andere dates gepropt...dat gaf mij al een soort stress en nouja weten (en bij haar ook vaak zien) dat ze direct voor en na mij ook geneukt ging worden was niet super sexy...
De laatste x dat ik ging dacht ik ga lekker vroeg hahaha ben ik de eerste, maar toen was ze nog niet helemaal wakker, moest ze echt opstarten lol dus dat was wel de schoonste maar zeker niet de meest memorabele keer. Verder niets slechts over Ariana; 100% vermaakt met haar...ga duidelijk nog wel eens buurten
Kan me ook vergissen. Bij mijn weten adverteerde DS haar als Perzisch, maar DS geeft wel vaker verkeerde nationaliteiten weer van de dames.Ik weet niet man.. Nora was een francaise, had geen fakes. DS adverteerde toen met 26 maar ze was minstens 6 jaar ouder. Ik zie de overeenkomsten niet en ze zou er nu zeker niet als 26 uitzien.
Maar als iemand weet of ze weer ontvangt hou ik me graag aanbevolen. Ze zit in mijn top 3
Ok, I rest my case...Er is geen nette buurt in den Haag
Uhmm, ik weet niet waar jij over praat maar deze dame ontvangt veel meer dan 5 min van de Qpark vandaan en in een niet betaald parkeren gedeelte!Parkeren Q-park centrum en ca 5 minuten lopen.
Die zijn nep maar ze voelen zacht.En zijn haar borsten echt of is zij daar geholpen?
Hoe bedoel je ? Ze heeft een profiel op kinky en ontvangt gewoon prive op afspraak, maar dan op haar eigen manier.jammer dat ze niet meer aan prive ontvangst doet
Waaar heb jij haar voor het laatst bezocht? En wanneer was dat?Hoe bedoel je ? Ze heeft een profiel op kinky en ontvangt gewoon prive op afspraak, maar dan op haar eigen manier.
ze staat nu alleen achter de raamHoe bedoel je ? Ze heeft een profiel op kinky en ontvangt gewoon prive op afspraak, maar dan op haar eigen manier.