- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/anouckizegem.html
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Heel toevallig op Redlights Anoek gevonden. Haar uitgebreide website vertelt u alles wat mogelijk is en wat niet. Er toch op gewaagd om een afspraak te maken. Anoek geeft u een adres door en als je in de omgeving bent moet je haar bellen. Dan zegt ze je waar je precies moet zijn. Mogelijk om de wagen te parkeren op de oprit.
De ontvangst was leuk en heel vriendelijk. Samen nog wat opgefrist en dan de massage. Afhankelijk van wat je koos gebeurd dan ook. Anoek is heel vriendelijk, geeft goede massage en doet alles waarvoor je betaald hebt. Meer moet je niet vragen, want dat kan niet.
Ik ben zalig klaargekomen bij Anoek en heb er echt van genoten. Ik ga zeker nog terug!
De ontvangst was leuk en heel vriendelijk. Samen nog wat opgefrist en dan de massage. Afhankelijk van wat je koos gebeurd dan ook. Anoek is heel vriendelijk, geeft goede massage en doet alles waarvoor je betaald hebt. Meer moet je niet vragen, want dat kan niet.
Ik ben zalig klaargekomen bij Anoek en heb er echt van genoten. Ik ga zeker nog terug!