Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhalflang blond haar. normaal postuur geen fotomodel maar mag er best zijn. verzorgd en gesteld op hygieneKan iemand deze dame op gebied van uiterlijk beschrijven?
Ontvangt deze dame nog? ... Ik heb al effe geen advertentie gezien van deze Anouck.ben daar ook al (enkele jaren terug, denk juist na corona) geweest en vond er ook niets aan.... toen gekozen voor afwerking pijpen, je mag idd niet klaarkomen in haar mond, wat de stress toch verhoogd en ik vond het allemaal heel steriel en niet met passie... was éénmalig
als je belt kan je een afspraak boeken .... ook zo gedaan.... ze adverteert niet constantOntvangt deze dame nog? ... Ik heb al effe geen advertentie gezien van deze Anouck.
Ik heb ze een paar maanden geleden gebeld voor info. Toen heb ik niets gemerkt van die 'niet zo best ruikende Adem'Ben er enkele maanden geleden ook geweest.
Vond het helemaal niks !
Had nog een niet zo best ruikende Adam op de koop toe. Zonde van mijn centjes
er is idd een wasje vooraf zowel voor jouw heer als voor haar poesje ook na de massage... ze speelt wel met je ballekes hoor anders vraag haar om ze xtra te verwennen ...het is een lieve dame die wel respect verwacht....Hoi iemand er nog onlangs geweest ik was in de buurt maar was bezet ,is er wasje vooraf en in de advertentie staat dat je 2 maal mag klaarkomen is toch ruk werk en speelt ze met de ballekes daar hou ik wel van
Iemand nog onlangs langsgeweest ik had vandaag gebeld maar was bezet is het een aanrader