Seksparkeerplaatsen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zoek ook al lang naar advertenties voor de parking op Holven. Ook al vazk langs gereden maar altijd alleen mannen. Mocht er hier een koppeltje zijn of iemand met meer info zou ik het graag horen.

Voor wie in het bezit van een auto is:

Vanavond (zondagavond)ben ik op parkeerplaats kraaienberg aan de A28 van 23:00 uur tot 02:00 uur.

Even zoeken leert dat dat tussen Nunspeet en 't Harde is.
Van haar andere advertentie weet ik dat ze een stukje metaal op haar intieme plek heeft zitten. Niet mijn smaak, maar voor wie wel wil...

Wanneer is er daar actie? Enkel 's avonds of ook overdag?
Overdag, volg FetLife en koppel Billie/jo
Komen daar koppels aan strand BASF
Ja
vind het ook niet direct eerlijk gezegd
Laatste afrit voor grens op A12 en dan richting BASF, vlak voor bocht na een kilometer of drie denk ik klein weggetje naar links, tot einde rijden en dan naar links, heuvel op gaan en dan heb je magnifiek zicht op de Schelde en bocht van bath. Naar beneden gaan en dan naar rechts. Na de struiken zijn er verschillende plekjes

Laatst bewerkt:
In Knokke Heist heb je een prima plek voor een cardate als je restaurant " de 6 bochten " voor bij rijdt , de polder in. Kan je op een gegeven moment links een heel stille weg in ( Goede ervaringen mee haha )

m'n vriendin vindt het heel geil om gezien te worden als ze in een sletterige outfit in de wagen zit. Kent er iemand leuke locaties hiervoor in Vlaanderen? pb mag :)
Hoi hoi, regio Gent denk ik voornamelijk aan de carpool parkings. Donk in Oudenaarde, parking Blaarmeersen (of langs de Watersportbaan zelf: met de passerende lopers lijkt me wel spannend), parking station van Nazareth, ...
Veel plekjes hoor 😉.

Ik kwam vandaag langs de parkeerplaats in Reek, volgens mij voornamelijk een mannen ontmoetingsplaats maar ik kwam er vandaag langs gereden en zag aan de kant van het tankstation een vrouw op een bankje zitten, ze was wel uitdagend gekleed iig, ik zag het te laat anders was ik gestopt met de vrachtwagen😅 maar is er iemand op de hoogte of daar vaker een vrouw aanwezig is? Bvd

Ik kom er sporadisch langs, wat ik kan zeggen is dat alle twee de kanten homo ontmoetings plaatsen zijn.

Dit denk al wel zeker 30 jr of langer.

Maar mogelijk er soms een stelletje komt, om met haar even de bossen in te duiken.

Ik kwam vandaag langs de parkeerplaats in Reek, volgens mij voornamelijk een mannen ontmoetingsplaats maar ik kwam er vandaag langs gereden en zag aan de kant van het tankstation een vrouw op een bankje zitten, ze was wel uitdagend gekleed iig, ik zag het te laat anders was ik gestopt met de vrachtwagen😅 maar is er iemand op de hoogte of daar vaker een vrouw aanwezig is? Bvd
Was dit overdag?
Het mag bepaaldelijk frisjes heten zoals het nu buiten is.

Loop maar niet te veel rond met hooggespannen verwachtingen; net als met eender welke cinema, zul je altijd en overal meer mannen gaan treffen en moet je dus vooral een portie geluk hebben dat er eens een vrouw aanwezig is.

Ergens op hopen is altijd een goede instelling.
Fake komt inderdaad en helaas ook nog voor.
Jaren terug eens een advertentie van een meid gezien die beweerde in Maastricht te wonen, al had ik daar toen al twijfels over, gezien de foto van haar buiten op het balkon met uitzicht op de straat.
Later verschenen er aankondigingen dat ze ergens op een parkeerplaats te vinden zou zijn op een bepaalde datum.
Steeds op het laatste moment de mededeling dat het niet doorging of mannen die schreven er geweest te zijn en haar niet gezien hadden.

Het was overdag ja, ze zat daar op een bankje een sigaretje te roken maar het zag er niet uit of ze er zat voor alleen dat sigaretje haha.. maar weinig mensen ervaring mee dus dat er een vrouw is? Mss wel iemand die weet welke parking er wel regelmatig een vrouw aanwezig is?😅

Terug
Bovenaan Onderaan