Anni, 24 (Alb), Aken, Antoniusstrasse 15R 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter89

Vaste klant
Forumpionier
166
11/07/21
80
15
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
770
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren dit poppetje mogen bewonderen en het was smullen. Na een jaar aan teleurstellingen eindelijk een engeltje ontdekt: 24, Albanese en een mooie B-cup met een mooi slank lichaam. Zwart of bruin haar en een heel mooi gezicht met net iets teveel make up maar zeker geen overkill. Dame spreekt redelijk Engels en Italiaans.

Enfin, op de kamer gelijk een goeie bj gebregen mc met veel gevoel waarbij ze diepe halen nam en zeker professioneel over kwam. Toen ik vroeg om langer was dat geen probleem.
Toen ze eenmaal op bed lag was er geen houden meer aan toen ik aan haar kutje begon te zitten. 20 extra voor beffen en ze begon te kirren en kreunen (neem aan dat het echt was) en vertelde me er goed uit te zien. Enfin na een paar minuten wou ze flink genomen worden (gimme your sperm!) maar helaas was ze niet erg strak dus ik moest flink pompen. Doggy was ook niet echt strakker dus afgemaakt met een hj. Ze kwam erg nympho over en was easy going going gelukkig. Wie weet krijg ik wel meer maar dit was ook top.

Al met al een prima dame waar ik nog vele plezier aan zal hebben ze is er tot december dus gaan met die banaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan