Recensie Emily, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het genoegen gehad haar al een paar keer te mogen ontmoeten (dinsdagen in Antwerpen aan de kaai ) en niks echt haar de dame dan moet je haar massage en kutje naar eens voelen voor mij top dame !🤗 juist haar borsten zijn bewerkt !
En... haar passie en inzet! Alsof die niet echt zijn... Man!
 
Meningen verschillen
En een dvp kan niet idereen een plezier doen
In deze rubriek 9 positieve tot zeer positieve commentaren.
En twee die moeite hebben met het aanwezig zijn van tattoes en silicone borsten.
Lijkt mij al met al geen slechte score voor een Dvp
9 versus 2
Dit is een top dame , er zijn er andere die ook siliconen borsten hebben , waar je niet moogt aankomen bij deze dame is heel veel mogelijk en de service die ze aanbied vind je niet bij andere , ik zou zeggen maak een afspraak op dinsdag met deze dame en schrijf dan je bericht 😊
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/emily-high-class-exclusive-tantra-massage.html
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat was het weer lang geleden dat ik Emily nog bezocht! Maar ze reageerde spontaan op m'n berichtje. En... toen ik binnenkwam in de ruime studio werd ik begroet als een oude vriend die ze lang niet meer had gezien! Weer even bijgepraat... een glas koel water en een snelle douche later... en daar staat ze in een wel erg uitdagend rood lingerie setje! Mama Mia! Wat een vrouw Wat een figuur! This should be illegal! Haha!

We beginnen het spel op de sofa. En al snel gaat haar bh uit... M'n handen, lippen, tong zijn overal! Dan gaat ook haar slipje uit... en ik leid haar naar het bed. M'n pik klopt al van genot! Man! Dit wordt een feest! En voor je het weet zitten we in een passionele geile vrijpartij met strelen, kussen, likken en passioneel tongzoenen. Twee naakte lijven verstrengeld in een passioneel liefdesspel! Man! Zo geil! Een heerlijke pijpbeurt (pzc) gaat over in '69' en dan vaginale sex. Uiteraard met condoom.

Intussen weten we natuurlijk reeds beiden hoe de ander helemaal gek te maken van genot... Al snel gaat het er behoorlijk 'stevig' aan toe! Grrrrrrr! Ik geef alles wat ik heb... en zij geeft zich helemaal! OMG! Wat een feest! Twee geile bedpartners die enkel oog hebben voor elkaars genot! Een wervelwind van pure lust! En ik die dacht dat de vorige keren al zo heftig waren! Niet normaal! (maar o zo lekker!) Die twee uurtjes vlogen natuurlijk zo voorbij...

Emily, nogmaals bedankt voor een geweldige namiddag! En... deze keer ga ik echt niet zo lang wachten om nog een keertje langs te komen!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Een paar weken geleden was ik in de buurt en heb ik met haar een afspraak gemaakt.
Vanaf het moment dat je binnenstapt, voel je je direct op je gemak. Ze is heel knap maar haar verleidingskunst en humor maken het geheel compleet. Haar warme glimlach zorgt ervoor dat je je meteen welkom voelt. Ze weet precies hoe ze je moet laten ontspannen en opwinden 😏🔥 ik had een fantastische tijd, elke minuut met haar was genieten. Met een grote glimlach ben ik vertrokken en ik denk al na over een volgend bezoek 😍 Absolute aanrader hoor
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan bovenstaande recensies alleen maar beamen. Dit was een date met alles wat ik maar kon wensen. Kan er niks verkeerd over zeggen. Kent haar vak, echt een topdame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan