Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKijk, dit is duidelijke taal. Voor mij reden genoeg om toch een keer een reisje richting Amersfoort te plannen.Beste heren, normaal ga ik niet in op individuele klanten maar deze toetsenbord held wilde iets van mij wat ik heb geweigerd en dan krijg ik op deze manier anoniem gratis reclame. Ik weet dat ik heel veel tevreden en blije klanten heb die graag terugkomen en deze meneer wordt dan een t.w.k. (te weigeren klant)
Iedereen kan begrijpen dat je niet zomaar weg gaat als je net 200 euro hebt betaald en niets zou hebben gekregen. Groot onzin verhaal dus.
Lees gewoon mijn echte recensies hier en niet op citygirl inderdaad , de mede eigenaar van L.C. en H.O.D. is tevens eigenaar van dat forum en dat is duidelijk te merken. Namen als Frank Kinky, Domstad en Johan geluk schrijft hij zelf. ( slechts enkele voorbeleden) Toen ik daar werkte werd ik vanaf de eerste dag de hemel in geschreven net als alle andere meiden en toen ik om persoonlijke redenen naar Amersfoort privé ging wordt ik door hem neergezet als een onbetrouwbaar probleem geval. Lekker kinderachting en het strookt ook niet echt met de teksten op hun websites. Het zogenoemde vrouw vriendelijke privehuis ? , nou niet echt of nog beter echt niet
En let op heren hier op citygirl is hij onlangs begonnen onder de naam Johny walk.
Verder @Hans ben ik zonder schoenen inderdaad 1,82m, ben ik zelf en vrijwillig weggegaan bij HOD (beter laat dan nooit) en werk met heel veel plezier bij Amersfoort prive en meestal donderdags bij Utrecht prive.
Nu weten jullie hopelijk genoeg en veel plezier bij het bezoeken van mij of andere dames.
Inderdaad , ik ben een week of wat geleden door iemand hier ( alle eer voor het speurwerk gaat naar hem uit ) er op gewezen dat die Johnny Walk dezelfde persoon wel eens zou kunnen zijn als de eigenaar van Citygirl die onder een dozijn pseudoniemen heel die site volkladdert met positief geneuzel over een aantal privé huizen en SM keten alsmede wat dames uit de Geleenstraat en Antwerpen die hem daar waarschijnlijk goed voor betalenBeste heren, normaal ga ik niet in op individuele klanten maar deze toetsenbord held wilde iets van mij wat ik heb geweigerd en dan krijg ik op deze manier anoniem gratis reclame. Ik weet dat ik heel veel tevreden en blije klanten heb die graag terugkomen en deze meneer wordt dan een t.w.k. (te weigeren klant)
Iedereen kan begrijpen dat je niet zomaar weg gaat als je net 200 euro hebt betaald en niets zou hebben gekregen. Groot onzin verhaal dus.
Lees gewoon mijn echte recensies hier en niet op citygirl inderdaad , de mede eigenaar van L.C. en H.O.D. is tevens eigenaar van dat forum en dat is duidelijk te merken. Namen als Frank Kinky, Domstad en Johan geluk schrijft hij zelf. ( slechts enkele voorbeleden) Toen ik daar werkte werd ik vanaf de eerste dag de hemel in geschreven net als alle andere meiden en toen ik om persoonlijke redenen naar Amersfoort privé ging wordt ik door hem neergezet als een onbetrouwbaar probleem geval. Lekker kinderachting en het strookt ook niet echt met de teksten op hun websites. Het zogenoemde vrouw vriendelijke privehuis ? , nou niet echt of nog beter echt niet
En let op heren hier op citygirl is hij onlangs begonnen onder de naam Johny walk.
Verder @Hans ben ik zonder schoenen inderdaad 1,82m, ben ik zelf en vrijwillig weggegaan bij HOD (beter laat dan nooit) en werk met heel veel plezier bij Amersfoort prive en meestal donderdags bij Utrecht prive.
Nu weten jullie hopelijk genoeg en veel plezier bij het bezoeken van mij of andere dames.
Dit is ze niet. Anne-Sofie is veel langer en grotere borsten.Is dit toevallig ook Anne-Sofie of is dit een andere Sofie?
Als je
Even aan de moderator doorgeven, dan wordt het aangepast. Niets gaat vanzelf, soms moet je er even om vragen, of iets onder de aandacht brengen.in titelbalk staat verkeerde werklocatie daar is ze al heel lang weg