Ik ken Anne ondertussen al ettelijke jaren, ik was één van haar eerste klanten en ben blijven gaan, zeg maar 'blijven plakken' Ik ga ongeveer tweewekelijks langs en ik zou onze relatie als 'zakelijk vriendschappelijk' beschouwen. We mailen en whatsappen en als ik door mijn drukke agenda weinig tijd heb of in het buitenland zit vraagt ze zelf wanneer ik nog eens kom.
Waarom schrijf ik dit, wel omdat ik het gevoel heb dat dit item een beetje de foute richting aan het uitgaan is. Diegene die haar bezoeken, en geloof me jongens dat zijn er veel, hypen haar enorm en dit tot frustratie van diegene waarvoor ze "onbereikbaar" is. Vroeg of laat gaat dit leiden tot zware ontgoochelingen van iemand die uiteindelijk haar dan toch te pakken heeft gekregen en na een uur zwaar gedesillusioneerd buiten komt. En geloof me dat zal niet aan Anne liggen, want die is echt goed, maar wel aan een onrealistisch verwachtingspatroon. Want hoe je het ook draait of keert, ze heeft ook maar een normale kut die niet van goud is. En ze kan ook niet meer doen dan zuigen met haar zachte lippen, net zoals elke andere dames. Maar bovenal heeft ze recht op ons respect en haar privacy. Het is haar keuze om niet meer te adverteren en laten we dat dan ook respecteren.
Moraal van het verhaal: jongens, diegene die haar bezoeken, geniet van haar en zorg er voor dat we dat nog jaren kunnen doen. En daarom, stop met haar te hypen en er een mythische figuur van te maken die ze niet is.
Voor de anderen, er lopen tientallen, zo niet honderden Anne's rond. Laat jullie kop niet zot maken voor iets wat bijzonder is maar zeker niet uniek.
Dit gezegd zijnde wens ik jullie nog veel plezier bij welke dame dan ook. Geniet van het leven, laat leven en pluk de dag.