BigGuy1978
Vaste klant
Jep. 20€ extra
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMomenteel adverteert Anne niet en dat moet je respecteren. Wie zijn wij om haar gegevens online te zetten als ze dat momenteel zelf niet doet. Ik ontmoet haar 2 a 3 keer per maand.Een link bijvoorbeeld. Nu hebben we geen idee hoe haar te contacteren. Zoeken op RL levert (nu) ook niks op
Een link naar een (tijdelijk) dode advertentie zijn niet haar gegevens, maar maakt het voor buitenstaanders wel duidelijk over wie het gaat. Op deze manier hebben niet-klanten er weinig aan. Niemand vraagt om haar persoonlijke gegevens openbaar te delen.Momenteel adverteert Anne niet en dat moet je respecteren. Wie zijn wij om haar gegevens online te zetten als ze dat momenteel zelf niet doet. Ik ontmoet haar 2 a 3 keer per maand.
ik heb ze gecontacteerd. Ik kreeg prijzen, mogelijkheden. maar geen foto. Zou ik het risico nemen? 70 euro voor een halfuur is cheap natuurlijkNiemand vertelt of het wel een lekker wijf is of niet...
ik zou het doen. ik wacht op je recensieik heb ze gecontacteerd. Ik kreeg prijzen, mogelijkheden. maar geen foto. Zou ik het risico nemen? 70 euro voor een halfuur is cheap natuurlijk
haha ja ok komt goedik zou het doen. ik wacht op je recensie
De seks is blijkbaar goed maar als ze niks over het uiterlijk zeggen.... ontvangt ze in het weekend?Maar diegene die geweest zijn kunnen toch ook even zeggen of ze ermee doorkan?
en haar gezicht niet zo mooi word verteld.Anne is een lekker stuk! Mooie C/D cup, slank(niet graatmager). Altijd heeeel fris poesje met de lipjes er nog mooi in.
daar word ik half hard vanen haar gezicht niet zo mooi word verteld.
Voor 100 euro per uur ben ik wel bereid een kamagra te nemendaar word ik half hard van
Een foto zou gewoon veel uitklaren. Btw ik ben sowieso bereid een kijkje te nemenSorry jongens. Anne is wel geen monster he. Ze mag er best wezen. Als jullie een Instagrambabe willen die als klaagt als je nog maar naar haar borsten kijkt is dat jullie zaak. Mijn vrouw is knapper dan haar, maar de seks is stuk minder.
Natuurlijk is goede seks belangrijk maar als ze niet aantrekkelijk, verzorgd of een mooi gebit heeft. Wordt er weinig geneuktSorry jongens. Anne is wel geen monster he. Ze mag er best wezen. Als jullie een Instagrambabe willen die als klaagt als je nog maar naar haar borsten kijkt is dat jullie zaak. Mijn vrouw is knapper dan haar, maar de seks is stuk minder.
Kun je net zo goed ook een keer bij janny langsgaan 1.5 uur 150 euro.Voor 100 euro per uur ben ik wel bereid een kamagra te nemen
bedoel je niet janna? Laat maarKun je net zo goed ook een keer bij janny langsgaan 1.5 uur 150 euro.
OK hier komt mijn eerlijke recensie. Het is idd een lieve vrouw die alles doet om het je naar wens te maken. Ik schat ze eerder 40 dan 30 en ze heeft een leuk natural lichaam.... Langs de andere kant is ze van gezicht volledig men ding niet.... Is dit een struikelblok? Voor sommigen wss niet voor andere wel. Prijs in acht genomen al bij al een toffe Date. Maar wss blijft het bij deze ene keer. Dit ligt helemaal niet aan haar kwaliteiten integendeel.Ben benieuwd
Nog weer eens met haar geweest , wat een lekkere hete meid haar kutje is altijd goed nat ,dus wat ze graag heeft heb ik gedaan beffen vingeren en heel lekker geneukt en mij heeft ze goed gepijpt , wat een hete poes heeft ze toch .
Das zever... Had haar toevallig eens gestuurd en mocht direct komen toen. Maar vond het niet top. Sex wel maar helemaal mijn type nietAnne neemt voorlopig geen nieuwe klanten voorlopig volgens mij. Ik hoor gelukkig bij de happy few
Ik heb al trio met haar gehad en was wel leukIemand zin om Anne eens samen te bezoeken?
Wie heeft er mee gedaan dan ?Ik heb al trio met haar gehad en was wel leuk
Ik heb daar wel eens zin inIemand zin om Anne eens samen te bezoeken?