Recensie Anna, Villa Tinto 47

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

janwee

Vaste klant
176
02/02/22
49
Van de week bij Anna geweest op VT 49 .
Ze komt volgens mij uit Duitsland maar ze praat ook Spaans met haar collega die ik heb mogen neuken .
Leuke kamer boven waar ze mij boven op bed goed doorgeneukt heeft , later afgewisseld door haar collega .
Ze heeft veel speeltjes waar ze graag gebruik van maakt .
Ik heb ze allebei goed gelikt en geneukt waarbij ze elkaar ook niet vergaten ...
Ze is echt heel erg kinky , zeker een aanrader voor wie er van houd natuurlijk .
Niks is te veel ze gaat er helemaal voor !!!
 
450 euro , staat nergens op internet ..ziet er lekker uit slank lang zwart haar D cup ....
Amai, 450 euro. Is niet min. Zo mooi, zo zwartharig, en wellicht de duurste van de buurt. Kan ze veel speeltjes mee kopen. Niettemin, als je tevreden buitenkomt, je het naar je zin hebt gehad, is het je gegund. Maar geen spek voor mijn bek. Maar idd: de meeste meisjes durven wel eens het maximum uit de kan halen. Daarom vertoef ik ook minder en minder in de ramenbuurten. Want de tijden van de Poolse Yvonne, de Vlaamse Andrea en de Hollandse Inge (Villa Tinto), die 50 of 75 vroegen voor een all-in service (echt all-in met TZ, PZC) zijn helaas voorbij. Ik ben inmiddels grotendeels overgestapt naar mijn nieuwe hobby: gangbangs. Ruim gamma en doorgaans betaalbaar en dit gekoppeld aan diverse concepten: voetenfetisch of nylon (zie je nog weinig in die buurten), PZC tot het einde, NZC (al draagt dat niet mijn voorkeur weg), slikken...... Sommige meisjes verweven dit tot één geheel. Maar je moet er uiteraard voor open staan dat andere mannen toekijken. En..... ja voor een snelle wip ben je het best in het SKW, want een gangbang vind je niet zomaar om de hoek en moet je op voorhand inplannen. Effen sparen dus.
 
Van de week bij Anna geweest op VT 49 .
Ze komt volgens mij uit Duitsland maar ze praat ook Spaans met haar collega die ik heb mogen neuken .
Leuke kamer boven waar ze mij boven op bed goed doorgeneukt heeft , later afgewisseld door haar collega .
Ze heeft veel speeltjes waar ze graag gebruik van maakt .
Ik heb ze allebei goed gelikt en geneukt waarbij ze elkaar ook niet vergaten ...
Ze is echt heel erg kinky , zeker een aanrader voor wie er van houd natuurlijk .
Niks is te veel ze gaat er helemaal voor !!!
Welk deel vd dag?
 
Goedemorgen.
Ik ben aan het daten met Ana. ze maakt veel video's met mij.
af en toe geeft ze mij.
wat doet ze met de video's?
Heeft ze een Twitter-account,
bedankt voor je antwoorden
 
Heb dit ook in een ander topic over Anna gepost

Heb ff getwijfeld dit te posten want ik ben niet iemand die slechte bedoelingen heeft.Ik ga absoluut geen slecht woord zeggen,wil haar niet zwart maken want ik heb enorm zalige momenten beleefd met haar en haar vriendinnen maar dit moet na lange tijd ff van mn hart.Ik zag haar meerdere keren per maand waardoor er een soort band ontstaat,je leert mekaar kennen als mens.Ik kan je verzekeren,Anna is niet zomaar een hoertje achter een raam op nr 47,…neen echt niet….Ja Anna is een topper in wat ze doet maar vooral een lieve warme vrouw met een hart van goud.Ik heb uren plezier,fun,genot,kinky sex enz gegeven en gekregen van haar maar ook heel veel serieuze gesprekken gehad met haar.Lang verhaal kort,we vertelde alles tegen mekaar,ook prive zaken.Nu voor diegene die denken verliefd op of doen alles voor geld…iedereen zijn mening maar ik weet wat ik ervaren heb en ben blij dat ik de vrouw heb leren kennen,niet Anna maar de vrouw,de persoonlijkheid die achter Anna schuilgaat.ik weet niet waarom maar ik wilde dit ff kwijt alvorens ik het onderwerp aankaart.Ik heb geen weet dat ze een online profiel/account heeft waar ze pics/vids op post.Wat ik wel weet is dat ze op vraag de pics/vids deelde met haar vriendinnen.dat gebeurde nogmaals op vraag en op het moment zelf waar ik bij was.De afspraak was,ok maar nooit herkenbaar en duidelijk aangeven.Dit is nooit een probleem geweest,100%zeker van,is punt van vertrouwen in mekaar maar…op een gegeven moment dus,merkte ik,voelde ik tijdens ons spel,facesitting iets aan,anders dan anders…kortom…ze was stiekem,zonder aangeven fotos aant maken van mn afgebonden keiharde staaf.ik weet het,niemand gaat zeggen hey die staaf ken ik…maar het gaat om het vertrouwen.toen ik het opmerkte heb ik in alle fatsoen aangegeven te stoppen wat ook gebeurde.Nogmaals,zonder roepen,schelden of wat dan ook,niet mijn stijl en lost toch niks op…heb ik mn kleren aangetrokken en vertrokken.Ik zag duidelijk dat ze schrok dat ik me begon aan te kleden,ze was zeer onwennig,wist niet waar kijken of zeggen.Het was duidelijk dat zowel ik maar ook Anna van haar melk was maar ik heb nog salutjes gezegd en ben vertrokken.onderweg naar huis had ik iets van,doemme we hadden hierover moeten babbelen ipv te vertrekken zonder een woord te zeggen.Ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze direct wist van oeps wat heb ik nu gedaan maar desondanks heb ik haar niet meer bezocht na dit voorval.Ik weet zelf niet waarom maar het is nu ondertussen een hele tijd geleden.wat ik wel met zekerheid kan vertellen is dat ik de momenten met haar enorm mis.ik ga de draad terug oppakken maar wil haar eerst contacteren en vandaar de vraag ook of ze nog steeds hetzelfde gsm-nr heeft,het nr dat eindigd op 49.Als iemand dit kan bevestigen/ontkennen dan ben ik al tevreden en weet ik wat me te doen staat.Btw:is Anna nog aanwezig op haar vaste stek deVT47 of niet…alle nieuws is welkom alvast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan