Recensie Anna-Maria (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 13/3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1x bij deze dame geweest in haar begin jaren,echt een drama :oops: mij sins dien niet meer gezien bij deze was echt slecht ,staat overigens als sins begin in het zelfde outfit😅

Gisteren nog eens in Skw verzeild. De jonge dame was vrij en stond weer vriendelijk te wuiven. Het was ten slotte reeds een tijdje geleden dat ik er geweest was. (veurne - Antwerpen doe je niet zomaar) Eigenlijk is het simpel, tot vorig jaar kon je stellen ze is een beetje van het lotje getikt met haar rare verhalen en haar niet aflatende kwebbel maar nu kan je zeggen dat ze zo zot is of een achterdeur.
Verhalen van ruzie met collega's, flikken aan de deur voor drie uur, een klant dit, een klant dat......... in ieder geval de Franky ga ze niet meer zien.
Als ik bij een dame ga, ga ik niet voor te babbelen als je mij begrijpt en dan al zeker niet voor zulken zever. dan haar zever met haar papier over je gust te trekken als ze moet pijpen versta ik in het geheel niet meer. Ik sta mooi kaal geschoren (de boom toont groter als het onkruid der van rond is) en toch nog een halve rol keukenpapier er rond draperen. Lang verhaal kort over schoonheid van de dame zijn persoonlijke keuzes en goestes dus valt er niet over te discussiëren maar over de service denk ik dat er weinig discussie mogelijk is dat er beter en veel beter is.

Eens moet de eerste keer zijn om een dame te bezoeken. Ik heb een aantal maanden geleden een keer de gok genomen naar aanleiding van lovende woorden van mensen met dezelfde smaak als ik. En zoals ik eerder vandaag al schreef na mijn eerste date meteen verkocht. Ik beweer nergens alles van Anna Maria te weten, maar wel redelijk wat, en zeker haar karakter en dergelijke ken ik redelijk goed.

Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als Anna-Maria niets voor jou is, geen probleem, er zijn tal van andere dames, voor elk wat wils. Ik kom al heel lang bij AM en ben er nog nooit bedrogen buitengekomen. Ook als ik aan het wandelen ben is ze altijd in voor een praatje.

Ik denk dat de anderen uit hun nek lullig ipv ik. Het is in elk geval duidelijk dat ze Anna Maria niet kennen.
Ik ken Anna Maria ondertussen al wel een tijdje en volgens mij heeft iedereen wel een beetje gelijk. Ze zal net als wij ook wel haar voorkeuren hebben en als je daar niet echt bij hoort zal de ervaring minder zijn. Voor mij blijft het een leuke dame, weliswaar met wat rare gewoonten 😉

Ik ben ook een keer bij haar geweest. Heb toen wat plussen en minnen geschreven. Helaas is mijn recensie later door gezellige SKW wandelaars uit het verband gehaald. Zodat mijn verhaal verwijderd is. Wat wel grappig was dat ze toen ik een half jaar later er weer was ze spontaan naar buiten kwam. Oh you are shy guy from the Netherlands.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben na lang wandelen ook eens bij deze dame binnen gegaan. Ik voldoe volledig aan haar doelgroep en dat was ook te merken want zij stond mij uitvoerig te wenken vanachter het raam. Uiteindelijk de stap gewaagd.

Service was ok, maar niet om ontzettend wild van te worden.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame ook eens bezocht, ze deed al tekens met een smile om binnen te komen en ik vroeg of het goed was 50 voor 15 min. en ze zei dat het goed was maar ik stond al binnen en ze zei dat ze geen mannen onder de 40 aanvaard en tja mijne pas ligt nog in de wagen maar rijbewijs was ook goed.
Ik zei dat ik het wel wilde halen en ging terug naar mijn wagen en toen ik terugkwam had ze niet gedacht dat ik zou terugkomen, de meeste zeggen van wel maar doen het niet.
Ik gaf mijne pas en keek die uitvoerig en al giechelend zei ze dat ik er veel jonger uitzag en ze begon al met te vragen of ik niet langer wilde blijven maar ik zei dat ik altijd met 50 euro wil beginnen voor de eerste keer.
Ik moest wel mijn handen onder de warmwaterkraan houden want ze voelden (te) koud aan en mocht plaatsnemen op bed en ze zei dat ze mij wat verlegen vond.
Met de nodige keukenrol rond mijn lid begon ze het condoom aan te brengen en keek ze mij wat ondeugend aan en begon ze zachtjes te pijpen, niet slecht maar wel zeer kort en ze vroeg of ik intiem in doggy wilde doen maar ik wilde starten in normal position, ik gaf haar een zoen op haar schouder en ze zei vriendelijk dat ze dit niet wou!
We keken elkaar aan in de spiegel en ik vroeg of zij op mij wou wat geen probleem was, ze houd er wel iedere keer een handje tussen en in cowgirl position vroeg ik of ze het tempo wat wilde verhogen en ze bleef mij aankijken recht in de ogen en niet veel later was de klus geklaard.
Een wasje ook achteraf en opnieuw begon ze met wat de mogelijkheden waren om langer te blijven al denk ik ook bij mezelf dat ik voor enkel wat massage en tijd extra geen 200 euro ga betalen.
Dan bezoek ik liever nog eens een dame.
De service was eigenlijk vrij matig maar haar looks vind ik wel schitterend, ze heeft een zeer knap gezichtje en ogen om in te smelten.
Toch vrees ik dat sommige andere dames meer mijn voorkeur genieten maar zeker geen spijt ze eens bezocht te hebben.
Ze zou maandag terug naar haar thuisland gaan op verlof.

vandaag bij deze dame geweest (denk ik)
Ze vroeg mijn paspoort omdat ze geen mannen onder de 40 wil... Of dat waar is weet ik niet :)
In elk geval een leuk kwartiertje gehad.
Ze keek wel constant op haar klok :-(
Was heel vriendelijk, vrolijk, was haar eerste klant van de dag (zei ze)

Gisteren nog eens bij Anna-Maria geweest, binnen gelokt eigenlijk. Had ze een jaar of 4 à 5 geleden wel al eens een paar keer bezocht en was benieuwd of ze nog even speciaal is zoals toen, ja dus 😅

Was al zo'n drie kwartier bij een andere dame geweest en was eigenlijk niets meer van plan. Maar ze riep me en overtuigde me vrij snel. Ze heeft dan ook twee geweldige argumenten die ik me nog goed herinnerde en me wat deden vergeten waarom 'k er al zo lang niet meer geweest was.

Leeftijd vragen ☑️
Afkomst vragen ☑️
Beide tests doorstaan dus ik mocht binnen
Identiteitskaart tonen ☑️
Instant hengelen naar extra € ☑️ (ze had m'n €50 nog vast)
Smetvrees ☑️☑️
Keukenrol bij het pijpen ☑️
Handje er tussen ☑️
Na nog geen 5 minuten, 'time's up' ☑️
Dan nog maar een brief boven gehaald 🙄🙃
Extra betaald ☑️

I.p.v. me even terug wakker te maken en verder te gaan van waar we gebleven waren. Neemt ze wat olie want ze wil haar 'magic hands' tonen. Mij goed. Na dat 'k terug paraat ben vraag 'k om te hernemen. Neenee, dat gaat nu niet meer, neuken hebben we al gedaan (2 minuten🫤) nu is het enkel nog dit 🤦‍♂️🤷‍♂️
En daar week ze niet van af. Ging nu niet nog eens bijbetalen 🤡
Wat ze deed was niet onaardig maar niet waarvoor ik was binnen gestapt en ze kreeg de klus ook niet geklaard. Dus ja, behoorlijk dure hand job m.a.w.

Even terug naar het begin, na een kort praatje (ze herkende me niet meer, wat 'k normaal vind) en me uit te kleden vroeg ik of 'k haar toilet mocht gebruiken. Dat mocht dus maak een kort plasje terwijl vraagt ze om m'n handen te wassen en m'n instrument (ze wist dat ik al bij iemand geweest was) niet onlogisch, alle begrip hiervoor. Ik ben klaar en draai me om, zit mevrouw haar toilet te kuisen 😆 Die tijd rekent ze dan allemaal mee.

Ze heeft me goed laten betalen maar ga haar hiervoor niet afkraken. Zowel zij als ik hebben tijdens heel het bezoek serieus wat afgelachen en de sfeer zat heel goed. Het blijft voor mij ook een zeer mooie vrouw met een stel wonderlijke borsten. Ook al voelde ik me wat bekocht, ben er niet ongelukkig buiten gestapt.

Maar als er een volgende keer komt, maak ik dat 'k binnen de halve minuut klaar voor actie op het bed lig. Dan heb 'k misschien wat meer waar voor m'n geld...

Ze is een knappe vrouw met een guitige glimlach maar toch wat beperkt met haar diensten, goed om ze een keer te bezoeken maar niet eentje om haar deur plat te lopen.
Dat ze smetvrees heeft mag natuurlijk wel maar ze moet nu niet overdrijven, het komt toch een beetje belachelijk over.
Er ligt bijna een halve keukenrol rond uw geslachtsdelen.
Dat ze een id vraagt te tonen is iets waar ik mij niet druk om maak, ik heb niks te verbergen.

Lang geleden dat er nog over Anna Maria geschreven is precies. Heb haar zaterdag nog bezocht en het blijft toch wel een geweldige meid volgens mij. Ondanks ik niet echt in de mood was (uitgegleden in parkeergarage en in een plas diesel terechtgekomen...😡) bleef ze de vrolijke spring in 't veld en deed ze alle moeite om me te behagen. Ik vind het alleen vreemd en spijtig dat ze ondanks de kalmte (naar eigen zeggen) haar telefoonnummer niet wil geven. Blijft dus altijd op goed geluk.

Woensdag Anna Maria weer eens bezocht. Ik kwam haar op straat tegen toen ze nog moest starten. Haar toen al gevraagd om een totaal andere outfit aan te trekken. Dat heeft ze gedaan, een heel ander latex setje, en toen ik op de kamer was heeft ze een prachtig en super sexy lingeriesetje aan gedaan. Als je wilt dat ze dat eens aan doet gewoon op de kamer vragen, en dan doet ze het aan. Ze vindt het echter veel te bloot om in het raam te dragen.

Ik heb in elk geval een heerlijk uurtje gehad met een super sexy Anna Maria in die witte lingerie.

Komende woensdag is haar laatste werkdag, dan vertrekt ze weer voor 2 of 3 weken op verlof.

Was daar straks weer in de buurt en was aangenaam verrast dat Anna nog steeds hier was.
Ze zei dat ze toch nog een weekje langer hier bleef.
Dan heeft ze me weer lekker gedomineerd maar deze keer volledig getransformeerd als een echte dominatrix met rood haar voel het zweepje nog op me billen
Wat een meid ga zeker nog langs voor ze 20 december vertrekt

The professor

Terug
Bovenaan Onderaan