Straatloper
Wandelaar
Neemt geen mannen meer onder de 40. Rules are changed zei ze.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe is inderdaad zeer selectief maar dat is natuurlijk haar goed recht. Zij en enkel zij bepaalt wie ze binnen laat en dat moeten we dan maar respecteren.Neemt geen mannen meer onder de 40. Rules are changed zei ze.
En moet je dan eerst uwe pas laten zien zodat ze uwe geboortedatum kan verifiëren of hoe werken die rules?Neemt geen mannen meer onder de 40. Rules are changed zei ze.
Dat deze meid achterdochtig is, of liever dat deze meid geen landsgenoten van haar binnen wil en daarom onze pas eerst wil zien. Is terecht haar keuze. Dat je blijkbaar tegenwoordig ook ouder als 40 moet zijn , is ook haar terechte keuze. En uiteraard selecteert ze haar cliënteel. Wie ben ik, om daarover te oordelen.@ Aitor Alvarez, je bent uiteraard vrij te geloven welke berichtgeving nu de juiste is (jeancul of ik).
Ik kan je wel klaar en duidelijk zeggen dat Anna-Maria de slechtste ervaring in jaren was. Mijn bezoek dateert al wel van 3 jaar geleden. Veel schijnt ze niet verbeterd te zijn want ze staat op andere fora ook niet goed beoordeeld.
@ jeancul: leg mij eens uit hoe je lekkere seks kan hebben met iemand met smetvrees? En bovendien is ze erg achterdochtig (zie haar beruchte ID-check van de klant).
Gisteren stond ze daar ook te blinken...Ik weet niet of het haar nieuwe standplaats is, maar deze namiddag stond Anna-Maria op Vingerlingstaat 07/2.
Maandag heb ik ze ook op dit adres bezocht.
Leuke vrolijke meid, zat wat te giebelen. Mezelf gewassen en toen naast haar op bed gaan liggen. Lekker geknuffeld en gefrunnikt. Haar toe in vier standjes geneukt en uiteindelijk doggystyle in haar klaar gekomen. Wat een lekker mens is dat met heerlijke volle borsten. Kom zeker nog eens terug. Een absolute aanrader!!
Uiteraard! In een latex condoom"In" haar klaargekomen?
Ik neem aan dat je bedoelt "in" het condoom?
Inderdaad, 2 shifts op 2 adressen voorlopig.En vandaag dondermiddag opnieuw op Vingerlingstraat 7/2.
Zou het dan kunnen dat zij beide ramen afwisselt of dubbele shifts doet en bvb in de dag op Vingerling 7/3 staat en 's avonds op ss 13/3 ?
Wat was er toen mogelijk voor de prijs van € 100,00?
Als je al tot vragen aan de deur komt, mij vloekte ze ooit eens weg achter haar gesloten deur toen ik nog maar de aanstalte maakte om dichterbij te komen
Wel grappig want ik stond nog redelijk ver, aan die "pisbak" die in SS staat aan de muur.
Voor mijzelf sprekend ik mag niet bij haar binnen ( ben 35 ) maar ik breek er mijn hoofd niet over want kan soms nu al niet kiezen tussen de overige dames die ik regelmatig bezoek als ik nog eens de afstand tot het SKW doe.