Jostheboss
Vaste klant
Ik moet die jonge snollen ook niet meer. Liefst goed gerodeerd en weten hoe het moet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn vanessa ?Ik moet die jonge snollen ook niet meer. Liefst goed gerodeerd en weten hoe het moet.
Gaat al naar eind de 20 en is een zeer speciaal uitzonderlijk zeer intelligente vrouw. Ze snapt perfect waar het om draait. Ze heeft een enorme fanbase opgebouwd die haar geen windeieren opgebracht heeft. Met jonge snollen bedoel ik 18 - 22 die het niet eens graag doen.En vanessa ?
Uw favorietje he? Zou je u toch niet beter een abonnement pakken Geert?Anna gisteren opnieuw bezocht en het was voor mij opnieuw genieten. Lieve zachte dame die je zonder haast naar een hoogtepunt brengt. Topper!
van 10 h tot 17 hVan wanneer zou anna daar aanwezig zijn in de morgen ?
Groetjes
Ben je binnen geweest. Hoe was het. En wat is haar naam.Ewel moet zeggen heb gisteren ook eens tot bij haar geweest en het heeft me ook bevallen hoor
Dag mistersevenEwel moet zeggen heb gisteren ook eens tot bij haar geweest en het heeft me ook bevallen hoor
Normaal gezien wel.Is anna nog aanwezig?
Ja hoor. Gisteren er nog lekker op geredenIs anna nog aanwezig?
Wie een diploma voor een knelpuntberoep heeft en de kennis van het Nederlands kan aantonen gaat snel een regularisering krijgen. Wees maar gerust als ge op uw 85ste in het ziekenhuis ligt gaat ge blij zijn dat er een Roemeense uw gat komt afvegen en je verzorgt.Sommige kunnen het wel, maar houden zich van de domme .
Ze laten sowieso hun tong nie pellen. Ze houden werk en privé heel goed gescheiden.