Recensie Anna, Gent, Schepenenvijverstraat 8 L, Crazy Cabaret, dagdienst 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Emma is ook wel goed en ze is 21, hier en daar zit er wel een goeike bij. Zoals indertijd ook Jessie. Merendeel veegt er idd wel zijn voeten aan maar het is aan ons om de jonge toppertjes eruit te halen. Als ik ze knap vind dan zijn ze zeker wel een bezoekje waard, gelijk ik bij Emma, vanessa en Jessie heb gedaan, ook indertijd met Denise.
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk zitten er daar wel hoger opgeleide meiden tussen. Maria die een paar ramen verder zet van Vanessa heeft een diploma verpleegkunde. Ze leert Nederlands. De dag dat haar diploma aanvaard is is die weg naar de zorg. Ze hebben een basis nodig en als die er is stoppen ze.
 
Ja, wie denkt dat daar allemaal simpele onnozele trienen zitten heeft het helemaal verkeerd. Sommige hebben echt wel serieus gestudeerd alleen kunnen ze met hun diploma die ze in Roemenië behalen hier niks doen. Zo ken ik ook iemand van die meiskes die kinésiste is van opleiding maar alleen moet ze hier in België opnieuw de schoolbanken op omdat ze dit hier niet aanvaarden en moet ze ook Nederlands leren.
 
Sommige kunnen het wel, maar houden zich van de domme 😉.
Ze laten sowieso hun tong nie pellen. Ze houden werk en privé heel goed gescheiden.
Wie een diploma voor een knelpuntberoep heeft en de kennis van het Nederlands kan aantonen gaat snel een regularisering krijgen. Wees maar gerust als ge op uw 85ste in het ziekenhuis ligt gaat ge blij zijn dat er een Roemeense uw gat komt afvegen en je verzorgt.
Ze hebben groot gelijk privé weg te houden van hun werk.
Wanneer ik voel dat zo een meid een duwtje nodig heeft en ze is knap en goed dan ga ik er graag bij. Ook al is de duw op zijn hondjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan