Wat denk jezelf?Wat nog meer dan???
Nogal een stevige dame.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat denk jezelf?Wat nog meer dan???
tegen meerprijs of is dat inclusief?Verder gaan is zeker mogelijk, ze kan je heerlijk klaarpijpen zc
Glazige ogen en schuim rond haar mond? Dit is echt een reactie om iemand bewust kapot te maken. Die meid gebruikt niks en is gewoon een vrolijke drukke kletskous. Bij mijn date klaagde ze al over een buurtgenoot die haar lastig valt met steeds nieuwe profielen, ik heb gevoel dat deze maffe recensie daar ook onderdeel van is.Ben er 1 x geweest voor 2 uur, 1 x en nooit meer.. ze praat eerst oren van je kop af ongv half uur.. ookal kan je amper terug antwoorden ze tettert in 1 stuk door.. volgens mij onder in vloed van een pep middel, glazige ogen en af en toe witte schuim randen langs haar mond.. en toen kwam ze massage, nou dat was 1 groot war woel en erg onrustig totaal niet ontspannend want ze tettert nog steeds de oren van je kop er af.. met andere woorden zonde van je tijd en geld en alles voelt erg gespeeld en gehaast.. alleen de prijs was heel goed 2 uur voor 170 maar weinig aan gehad..