Wandelganger
Vaste klant
Model Trans
Hi I am Angel beautiful mulatto who just arrived from Brazil Fitnes body firm and soft skin I am 19 years old but I am very experienced in
www.redlights.be
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe past haar ad niet aan vandaar dat de locatie niet klopt....Volgens haar adv in RL, ontvangt ze nu in Luik
Breder dan Cibelly (die ik wel al ontmoette), dat belooft - ik zie dat ze in Aarschot is nu, ik probeer langs te gaanVandaag bij Angel langs geweest in Ukkel.
Ze woont permanent in België en maakt dus geen reisjes naar het buitenland zoals hier verkeerdelijk gecommuniceerd.
Ook houd ze veel minder van poppers als hier aangegeven.
Ik kon ze maar tot 1 snuifje verleiden.
De dame staat wel in mij top 3 van grootste geslachtsorgaan.
Dit paste maar net…L
Ze is niet zo groot als cibelly williams maar wel breder, licht gebogen.
Dit is een aangename dame, ze neemt haar tijd en is vriendelijk.
Ze mocht wel wat beter geschoren zijn onderaan.
Kleine kusje's zijn mogelijk.
Voor 50€ extra wou ze klaar komen
Mooie grote lulBezocht in april 2023 in Vorst. Ik ben lange tijd een trouwe klant geweest van Cibelly Williams, maar sinds die Palma de Mallorca de voorkeur geeft boven Brussel (en kan je haar ongelijk geven?) was ik op zoek naar een degelijke vervanger. Wel, Angel is dat zeker. Knappe verschijning, prachtige krullenbol, en ik voelde me meteen op m'n gemak bij haar. Heerlijk uurtje, ze heeft me in alle standjes gepakt, ze bleef de hele tijd keihard, uiteindelijk wou ze zelf klaarkomen en moest ik op m'n knieën voor haar gaan zitten en wachten tot ze zich klaartrok en me helemaal onderspoot.
ik was meer bezig met wat eronder hingMooie grote lul
Enkel de stoppels op haar buik vind ik een enorme afknapper