Recensie Anelisa/Jessica, Den Haag (voorheen Zwolle) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Langegenieter

Newbie
3
07/01/23
3
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/9286238-jessica
Totale kosten (in euro)
€100 +€100
Vandaag Bij Jessica (en vriendin) geweest.
Ontvangst was goed in een net appartement.
Dame ziet eruit als op de foto's. Echt een goed lichaam.
Pijpen was oké. En de sex was goed.
Bij aankomst verwelkomd door een 2e dame met de vraag of ik het met allebei gezellig wilde hebben.

Dit aanbod aangenomen. En lekker genoten. Was niet een top trio ervaring, maar zeker leuk om het met 2 meiden te doen.

- nieuwe naam
- steeds van locatie veranderen
- reviews staan uit
- foto's van verschillende dames
- geen whatsapp profielfoto
- "zuid-amerikaans"
- zoenen en intiem staan er niet

No-Go

Waar moet ik beginnen 🙈

De communicatie verliep heel goed via de app maar dat is ook het enigste wat goed is verlopen 😂

Aangekomen midden in een woonwijk in maastricht kreeg ik het nummer van het appartement.

Binnengekomen was het op eerste blik geen verkeerde meid mooi figuur en lekker kontje en mooi gevulde bh.
Alleen de afkomst van haar is me niet duidelijk

Op de kamer aan gekomen de afspraken doorsproken en financieel afgehandeld en vroeg ze meteen of ik niet een trio wou met haar huisgenoot denk laat maar eens kijken maar dat was niet veel soeps netjes afgewezen me zelf uit gekleed zij haar zelf toen kon ik het lichaam eens lekker bekijken dat is echt niet verkeerd eerste instantie leken de borsten natuurlijk te zijn maar dat waren ze niet maar ook niet storend ze begon met pijpen of als je dat pijpen kunt noemen was meer aftrekken en af en toen de mond er op zetten en klaar na 5 min vroeg ze om te neuken ok dan rubbertje er om een kwak glij middel daar werd ik bang van 😅 en kwam ze boven op me zitten meteen draaide ze haar hoofd weg en bleef naar het plafond kijken terwijl ze on top blijf rijden wat meer schuren begon te worden want de beweging was niet veel na 5 min change positie dacht ok doe maar ik op top naar weer een kwak glijmiddel mocht ik hem er in doen na een 20 min stoten kon eindelijk keer klaar komen na een hoop andere gedachtens in me hoofd te krijgen. Rubbertje er af schoon gemaakt en kon me amper gaan liggen of ze was er al weer aan het trekken en proberen te pijpen 🤨 aan geven van wacht heel ff even op ademen komen en relaxe en dan ronde 2 maar daar gaf ze geen gehoor en maar blijven sjorre om hem hard te krijgen 😔 na haar gevoel had ze hem hard en rubbertje er om en probeerde ze hem in haar kont te duwen zonder succes aan gegeven dat ie nog nie hard genoeg heb toen maar de handelingen gestopt en gezegt dat het niks gaat worden en me aan gekleed en weg gegaan.

Buiten bij de auto aan gekomen stond er een man bij mijn auto wat stom rond te draaien en te zoeken ben een straat verder gekomen en om gelopen dat ik via de andere kant bij me auto aan de achterkant dat ik in de achterklep kon komen om me moment sleutel kon pakken om hem af te schrikken en dat werkte meteen had de man schrik en was het meteen tranquilo tranquilo en weg liep ie nu achteraf snap ik waarom zij vaker vroeg waar ik de auto had geparkeerd en steeds op haar telefoon appjes verstuurde.

Kortom geen herhalings gevaar voor mij

ik weet ook niet of dit iets was wat puur toeval is of gewoon domme pech maar wil toch toekomstige wandelaars waarschuwen !

Kun je verhaal misschien voorzien van leestekens en spaties.
Nu is het een onleesbare brei.
In welke wijk ontvangt ze?
Maar € 350 (200+100+50) voor een uur en niet gelukte handelingen?
Het geld daarvoor wilde ze natuurijk meteen teruggeven. Is me 1 of 2 keer gebeurd omdat iets niet lukte. Had er niet op gerekend, maar wel aardig.
Dame heeft recensies trouwens uitstaan. Is meestal geen goed teken.

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan