Voormalig lid 3992
Meubelstuk
- 2.871
- 16/10/21
- 5.447
Ik niet in elk geval , ik had nog nooit van die kerel gehoord eigenlijk en ik kan niet zeggen dat het een verrijking van mijn leven is nu ik dat wel hebIk neem het allemaal niet zo serieus. Volgens mij neemt Tate zichzelf ook niet erg serieus ;-)
Maar afgezien van of hij nou wel of niet schuldig is aan waarvoor ze hem gearresteerd hebben voor mij lijkt hij gewoon op de mannelijke versie van Paris Hilton of een willekeurige Kardassian
Ik heb dat concept nooit zo begrepen eerlijk gezegd ; niet kunnen zingen , dansen , acteren of sportieve prestaties leveren maar toch wereldberoemd zijn en een godsvermogen verdienen door de mensen die om redenen die mijn verbeelding te boven gaan werkelijk alles van je willen weten en zien overprijsde producten aan te smeren
Maar goed , foto's van half naakte kerels in een sportschool winden mij dan ook niet op en die obligate "alpha male" versies van toilettegeltjes wijsheden die hij uitbraakt alsof hij een stapel motivational posters opgevreten heeft werken alleen maar op mijn lachspieren
Ik heb er niets mee