Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWel weer pech hebben als het nou net halve gare Piers Morgan is die het voor je opneemt
Ach, over Piers zijn dezelfde meningen als over Tate. Valt een beetje in de hoek Jeremy Clarkson en John Cleese. Oudere witte mannen met een meningWel weer pech hebben als het nou net halve gare Piers Morgan is die het voor je opneemt
Kun je ergens een korte clip van hem linken waardoor ik niet onmiddellijk zou walgen van zijn patserige opschepperige houding en redeneringen?
Ik heb er eentje bekeken.Genoeg clips over en met Tate geplaatst. Hopelijk heb je er wat aan gehad.
Ik vroeg geen lawine van die rare clips van 'm maarAch, je hebt om filmpjes gevraagd en je hebt ze gekregen. Doe ermee wat je wilt.
Die man boeit mij nog steeds niet maar ik vind het wel interessant hoe mannen die mij overigens redelijk ontwikkeld lijken zich druk maken om volstrekt denkbeeldige dingen als hun eigen interpretatie van 'feminisme' of wat zij zelf 'woke' willen noemen.
Ik heb deze site gedeeld omdat deze minder ads en pop ups bevat dan andere sites, ja de "grote media" zullen dit niet delen. En als je andrew tate belangrijk genoeg voor je is dat je dit topic volgt en hieronder bericht, maar je hebt niet de aandacht om een video van 13 min te kijken en iets te lezen, dan kan je beter je kont dicht houden. Als je de video hebt bekeken en de berichten hebt gelezen en daarna dit hebt gereageerd, dan weet ik genoeg over je.Spynews.ro klinkt als een betrouwbare bron....
DankuwelIk zal dit topic niet meer volgen, veel succes verder hier.
Wat een onzin jij leeft in je eigen wereld. Zo denken ze precies in het incel wereld waar tate zich zo oprichtIn westerse landen is het zo dat als een vrouw een man beschuldigt, is hij schuldig totdat hij kan bewijzen dat hij onschuldig is.
Dat is omdat dit onzin is. Dat roddelbladen roddelverhalen publiceren is al jaren de norm. Geloof jij ook wat er in de sun staat?Ik heb deze site gedeeld omdat deze minder ads en pop ups bevat dan andere sites, ja de "grote media" zullen dit niet delen.
Wat ik over jouw weet is dat jij erg goedgelovig bent. Wat in de video staat en die "berichten" zijn niet moeilijk om te vervalsen. Je hebt er niet een expertise voor nodig. Een willekeurige "transcriptie" het is natuurlijk niet mogelijk dat een van deze gasten dit zelf heeft getypt zodat hij wat content kon maken.Als je de video hebt bekeken en de berichten hebt gelezen en daarna dit hebt gereageerd, dan weet ik genoeg over je.
werkelijk zo bitter denken over de samenleving en vooral over vrouwen
Met aannames over iemand kom je nergens en brengt ook geen begrip.Ik neem aan dat iemand als Robbb
Wachtlijsten voor scholen, zorg, huizen, rechtspraak.Met de meeste mensen gaat het gewoon heel erg goed in Nederland.
Mensen zijn gewoon op zoek naar een school, of een huis of gerechtigheid (omdat ze bestolen of mishandeld zijn), en dan beland je gewoon in een rij...als je ernaar op zoek bent
Ik heb Andrew Tate niet nodig om dat te weten. En eigenlijk draagt hij die gedachte niet uit met zijn praatjes hoe je moet leven, met zijn geneuzel over zijn geloof etcetera.Helaas kom je met "trust nobody" toch wel een heel eind... Mij krijg je voor geen goud in een huis-boom-beest situatie... is dat "bitter"?
Voor sommigen lijkt dat misschien wel zo ja.
Ik volg Tate niet actief maar veel van wat hij zegt klopt behoorlijk...
En als je TribeOfMen volgt gaan je ogen ook wel open.
Bitter zijn of worden heeft geen zin.
Leef je leven, maak je eigen keuzes, en draag de consequenties.
Liever zwijgen
Vrouwen die slachtoffer zijn geworden van Tate en zijn groep zijn niet alleen bang voor hem, maar ook voor zijn volgers. "Het gaat niet alleen om de mensen om hem heen. Er zijn in principe miljoenen mannen die deze mensen verafgoden en hun imago willen verdedigen", zegt een vrouw die via privéberichten op Instagram met Tate in contact kwam toen ze 16 was.
Ze kreeg berichten van mensen die zeiden dat ze loog of haar een slet noemden. "Ik begrijp wel dat veel vrouwen liever hun mond houden."
De broers Tate hebben in de gevangenis geen toegang tot hun socialemedia-accounts, maar ze hebben een zeer omvangrijk en actief netwerk van aanhangers en volgers.