Recensie Andrea pvdd 19l of 17r nacht 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Williamlawson

Newbie
21
21/12/23
30
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Rustig wandelen zo op een zondagavond en enkele nieuwe gezichten zoals deze andrea.
Ze was voor nieuwjaar al enkele weken aanwezig en blijft nu terug enkele weken tot eind februari.
Standaard service maar wel een vlotte babbel en intelligent meisje.
Ik schat ze zo ong 20jaar oud, slank a cupje waar gretig aan gelikt mag worden en een mooi gezichtje. Zwart lang haar, slank, petite, roemeens, secretaresse bril. Pzc beffen en doggy is extra. 15min is 15min ze probeert je zeker niet vroeger buiten te werken. Alles moet wel rustig en sensueel dus even op los beuken is hier niet aan de orde.
Ze is erg gesteld op haar hygiëne dus geen kusjes in de nek no touching pussy...
Voor de liefhebbers, ze heeft prachtige voetjes.
Herhalingsgevaar voor mij niet (meer) na 3 keer is het weer tijd voor wat anders.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond ook eens bij deze knappe Andrea geweest.
Stond lekker uit te dagen en te dansen aan haar deur met een leuk lingerie setje met aan de achterkant van haar string in metealen lettertjes Kiss me wat ik meteen letterlijk nam bij de binnenkomst nadat ik eerst een babbeltje had gedaan. Eerst een goede knuffel gegeven en haar lekker kontje vastgelopen. Erna dat kontje met die string 'Kiss me ' lekker en uitgebreid gekust. Ze kon erom lachen en ik vertelde haar dat die string natuurlijk uitdaagde. Ze is heel lief en ze vroeg me erna of ik mijn handen en mijn 'kroketje' kon wassen. Ze is inderdaad heel erg gesteld op hygiëne maar daar heb ik geen probleem mee. Zolang ze vriendelijk en eerlijk blijven kan ik dit wel appreciëren. Uiteindelijk na een goede wasbeurt aan het klokkenspel was het tijd voor de echte speelronde. Ik mocht plaatsnemen op haar bed en ze positioneerde zich om mij te pijpen met zicht op haar mooie aangezichtje. Ook de kans gekregen om haar lekkere kleine (a cupje)te mogen likken nadat ik gaar lingerie setje vanboven mocht uitdoen. Mab ,wat een prachtige borstjes om te likken zijn me dat 😚😚. Blijft continu haar secretaresse brilletje aanhouden wat wel geil is. Na een tijdje heb ik gevraagd of ze op de zijkant kon komen liggen zodat ik zicht had op haar mooie kontje en dat deed ze met veel overtuiging. Mocht met haar string beetje spelen en Uiteindelijk me toch gewaagd om eens aan haar poesje te komen wat normaal niet mocht en ze heeft er niks op gezegd. Ze heeft ne nog een tijdje gepijpt war ze wel goed kan. Erna wolde ze missionaris omdat ze vind dat ze een tiny poesje heeft en inderdaad ze voelt heel strak aan en ze vroeg me om easy te beginnen omdat ik haar eerste klant was in de avond. Naargelang we bezig waren kwam ze zelf dichtbij met haar aangezicht en mocht ik wederom iets doen wat ze eigenlijk liever niet had maar ik kon het niet laten en ik kuste haar in haar hals. Opnieuw maakte ze hier geen probleem van en ze liet toe dat ik het tempo serieus begon op te trekken en ze begon serieus haar draai te vinden want ze begon er opgewonden van te komen. Uiteindelijk toch lekker tempo mogen doen in dat lekker strakke poesje van haar en klaargekomen waar ik nog even mocht nagenieten achteraf.
Blij met dit bezoek aan dit nog heel jong Roemeense poppetje die ook wel lief overkomt. Behandel haar met veel respect en je kan er denk ik veel meer uitkrijgen dan ze laat uitschrijven. Je ziet en voelt wel dat ze meegeniet van de sex . Ze is blijkbaar 21 jaar oud en nu 2 tal maand aanwezig zijn in Gent.
Ik zal haar waarschijnlijk wel nog een keertje bezoeken in Gent maar eerst nog mijn bucketlijst verder proberen af te werken net onder andere myriam die ik vanavond ook gezien heb. Alleen was er mij iemand voor en daardoor bij dit prachtige meisje beland.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan