Williamlawson
Newbie
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Rustig wandelen zo op een zondagavond en enkele nieuwe gezichten zoals deze andrea.
Ze was voor nieuwjaar al enkele weken aanwezig en blijft nu terug enkele weken tot eind februari.
Standaard service maar wel een vlotte babbel en intelligent meisje.
Ik schat ze zo ong 20jaar oud, slank a cupje waar gretig aan gelikt mag worden en een mooi gezichtje. Zwart lang haar, slank, petite, roemeens, secretaresse bril. Pzc beffen en doggy is extra. 15min is 15min ze probeert je zeker niet vroeger buiten te werken. Alles moet wel rustig en sensueel dus even op los beuken is hier niet aan de orde.
Ze is erg gesteld op haar hygiëne dus geen kusjes in de nek no touching pussy...
Voor de liefhebbers, ze heeft prachtige voetjes.
Herhalingsgevaar voor mij niet (meer) na 3 keer is het weer tijd voor wat anders.
Ze was voor nieuwjaar al enkele weken aanwezig en blijft nu terug enkele weken tot eind februari.
Standaard service maar wel een vlotte babbel en intelligent meisje.
Ik schat ze zo ong 20jaar oud, slank a cupje waar gretig aan gelikt mag worden en een mooi gezichtje. Zwart lang haar, slank, petite, roemeens, secretaresse bril. Pzc beffen en doggy is extra. 15min is 15min ze probeert je zeker niet vroeger buiten te werken. Alles moet wel rustig en sensueel dus even op los beuken is hier niet aan de orde.
Ze is erg gesteld op haar hygiëne dus geen kusjes in de nek no touching pussy...
Voor de liefhebbers, ze heeft prachtige voetjes.
Herhalingsgevaar voor mij niet (meer) na 3 keer is het weer tijd voor wat anders.