• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Andrea, Haarlem, Rode Lantaarn 1 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het zou zo maar eens kunnen dat ik deze dame afgelopen dinsdag heb bezocht, dan staat ze nu echt op k2 in de rode lantaarn.

Ik was eigenlijk op zoek naar Estella maar die was er helaas niet. Daarom maar een rondje gelopen en deze dame wenkte me naar binnen wat ik zelf altijd een plus vind als een dame haar best doet om je aandacht te trekken. Bij binnenkomst naar de prijs gevraagd en ze wilde eigenlijk alles wat ik bij me had maar dat was me iets teveel, dus was het 50 euro.

Na het opfrissen mocht ik op het bed plaats nemen en ging ze tegenovergesteld naast me liggen, dus voeten naast gezicht om het duidelijk te maken. Daarna zei ze voor een pikmassage te gaan wat ik goed vond waarbij ze pzc afwisselde met aftrekken en regelmatig ook wat spuug toevoegde. Op mijn vraag wat een half uur zou kosten zei ze dat het 50 euro per kwartier zou zijn en dat we wel zouden zien hoe het zou lopen. Helaas hield ze wel haar benen gesloten, maar met haar borsten kon ik nog wat spelen met enige moeite. Toen ik aangaf dat ik bijna zou komen was dat geen probleem en zo bereikte ik dan ook een lekker hoogtepunt.

Ga ik snel terug? Nee, want is niet naast de deur en wou naar Estella, maar als die er een volgende keer weer niet is stap ik zo weer binnen en zie dan wel weer wat er gebeurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan